Sunday, March 4, 2012

NEw nepali sex story...boy and girl having sex on bed..

भोली पल्ट बिहान नै उहाले मेरो लागी एउटा सिमकार्डको ब्याबस्था मिलाईदिनु भयो म पनि दुई चार दिन काठमाण्डौ बसेर घर तिर जाने बिचारमा थिए अनि म सिमकार्ड राखेर पहिलो कल रजनीलाई नै गरे अनि मैले नेपाल आईसकेको कुरा गरे उनले कहिले भन्दै सोधीन म पनि हिजो मात्र आएको कुरा उनलाई बताए अनि उनले पुन सोधिन अनि कति दिन बस्ने नि नेपाल भनेर सोधिन मैले सायद तिन महिनाको बसाइ हुन्छ होला भनेर उनलाई भने ,यत्तिकै मा मैले दिउसो फोन गर्छु भनेर फोन राखीदिए अनि खान खाएर मैले पुन उनलाई फोन गरे उनी रुममा नै बसेको कुरा गरिन् अनि मैले पुन उलाई सोधे मलाई नभेट्ने भनेर उनले हस्दै भनिन् नाई नभेट्ने किन भेट्नु पर्यो र भेटेर के हुन्छ ? फेरी मलाई भेट्यो भने त तिमी बिहोस हुन्छ नि भनिन् अनि मैले पनि तिमी भुत हो र म बेहोस हुने , उनले म भुत जस्तै छु नि भनिन् यत्तीकैमा उनले कहिले गाँउ जाने त भनेर सोधिन् , तिन चार दिन बस्ने बिचार थियो तर अब आज नै जान्छु होला यँहा पनि मेरो कोही साथि छैन त्यसैले बोर हुन्छु याँह बसे भने त मैले मौकाको फाईदा उठाउदै भने उनले फेरी ल भेट्ने नि त भोली हामी भेटु न ल भनि भनिन् म निकै खुसी भए अनि हुन्छ भनेर मैले उनी सँग काहा भेट्ने भनि सोधे मैले उनलाई नै ठाउ रोज्न लगाए उनले आफु त धर्मात्म मान्छे भोली म मन्दिर जान्छु होला सँगै जाउ न त तिमी पनि अब चोखो हुन पर्यो नि बिदेशि कटी सँग जुठो भएको छ होला । भनेर भनिन् भोलीपल्ट बिहानै म उठेर उनलाई भट्न उनलाई भट्न हिडे ,

म उनलाई भेट्ने निकै आतुर थिए अनि निकै खुसी पनि अनि मालई लागेको थियो कि म उनलाई भटे पनि चिन्दीन भनेर मान्छेहरुको भिडभाड बाट मैले खल्तिबाट मोवाईल झिकेर उनको नम्बर डायल गरे तर उनले मलाई पहिले नै चिनेर मेरो मुखमा हेरेर हाँसिन म त निकै आश्चर्य चकित भए उनाई देखेर उनी मैले देखे, सोचे भन्दा निकै राम्री रहिछिन् म त उनलाई हेरर हेरेको हेरै भए उनले रातो रङ्को सारी लगाएकी थिईन अनि उनि हेर्दामा निकै सेक्सी देखीएकी थिईन हुनत मैले उनलाई प्रतक्ष नदेखेर होला उनको सुन्दरतामा म मोहीत नै भए केही बेरको कुराकानी पछी हामी दक्षींणकाली तर्फ लाग्यौ हामीबिच निकै कुरा भयो अनि मन्दीरको दर्शन सकेर हामी फर्कीयौ बाटोमा नै खान खाएर हामी चोभार को डाडाँमा झर्यौ हुनत उनले मन नगर्दा नगर्दै पनि हामी त्याँहा झरेका थियौ निकै हामी करिब दुई घण्टा त्यही बस्यौ हामी बिचमा निकै लामो कुरा भयो मलाई निकै खुसी लागेको थियो र उनी पनि निकै खुसी थिईन हामीहरु उमेर त झण्डै ६ बर्षको फरक रहेछ मैले उनको बारेमा बुझ्ने प्रयास गरे तर उनले मालई यस बारेमा केही नसोध भनिन् मैले पनि त्यो कुरामा चासो दिइन करिब 1 बजे तिर हामी त्याहबाट फर्कयौ मैले उनलाई आज कुनै होटलमा बसौ कोठामा नजाउ भनेर निकै कर गरे धेरै कर गरेपछी बल्ल उनि मेरो कुरामा सहमति जनाईन म निकै खुसी थिए केही बेरमा नै हामी सुन्धारको कुनै होटलमा एउटा रुम बुकीङ गरेर भित्र छिर्यौ जब हाम्रो रुममा प्रवेश भयो मेरो मनमा निकै कुराहरु खेलीरहेका थिए उनले क्याममा देखाएको र उनको यौनी मेरो दिमागमा घुमी राखेको थियो तर म उनलाई तक्कालै समाएर केही गर्ने भने हिम्मत आएन अनि रुममा पुगेर मैले उनलाई बियर खाने कुरा गरे तर उनले कहिल्यै नखाएको र नखाने कुरा गरिन् अनि मैले एउटा बियर अनि उनको लागी जुस अर्डर गरे केही बेरमा नै हामी बिच कुरा शुरु भयो मैले त्यो पुरानो कुरा उनलाई सम्झाउने प्रयास गरे तर उनी लाजले मुख छोपिन् मैले पनि मौकाको फाईदा हेरी उनको स्तन बिस्तारै समाएर खेलाउन थाले उनी निकै लजाएकी थिईन तर मलाई निकै आनन्द आईरहेको थियो जब मैले उनको स्तन दबाउन थाले उनी पनि बिस्तारै उत्तेजीत हुदै थिईन उनको स्तन समाउदा निकै नरम थियो मलाई निकै आनन्द आएको थियो मैल बिस्तारै एक हातले उनको स्तन माड्न थाले अनि अर्को हातले उनको अरु शरीरमा चलाउन थाले उनी म बाट फुत्कीने प्रयास गर्दै थिईन तर असफल हुन्थिन् अनि कति मात्तिएको भनी गाली पनि गर्थिन तर मैले उनको कुराको पर्बाहा नगरी आफ्नो काम गरिरहेको थिए। केही बेरमा उनी मेरो अंगालोबाट फुत्कने प्रयास गर्दै थिईन त्यतिबेला जब उनको शरिरमा मेरो लिङ्को घर्षंण भयो तब उनी मेरो अंगालोबाट बेडमा पुगिन अनि मेरो लिङ्ग पनि निकै मोटो भईसकेको थियो पाईन्ट नै छेडेर बाहिर आउला जस्तो उनलाई त्यही हेरेर हेरेको हेरै भईन अनि म पुन उनको शरीर सुमसुम्याउन थाले अनि उनले लगाएको ब्लउजको बटन खोलेर उनको स्तन माड्न थाले उनी मुख छोपेर यता उता हल्लदै थिईन सायद उनमा पनि उत्तेजना आईसकेको थियो होला मैले बिस्तारै उनको सारीलाई पनि खोलीदिए अब उनी केबल पटीकोटमा थिईन उनी लाजले आफ्नो सारी आफै मुख छोपेकी थिईन मैले पनि उनलाई उत्तेजीत पार्ने उनका नरम अंगहरुमा किस गर्दै उनलाई मुसार्दै थिए अचानक मेरो दिमागमा उनको गुलाबी यौनीको याद आयो अनि मैले उनको पटीकोटको तलबाट हात हालेर उनको यौनी छुने प्रयास गरे तर म असफल भए उनी दुवै खुट्टा जोडेर आफ्नो यौनीको रक्षा गरिरखेकी थिईन तर आगोको अगाडी नौनी कति नै टिक्थ्यौ र उनी पग्लेर छोडिन जब मैले उनको यौनीको नजीक हात पुर्याए मेरो हातमा हलुका रौ हरुको स्पर्ष भयो सायद त्यो दिन उनले कट्टु लगाउन नै भुलेकी थिईन होला अनि मैले हात झिकेर उनलाई प्रश्न गरे तिम्रो रौ आएको छैन भनेर भनेको होइन ? तर उनले त्यतिबेला मलाई ढाटेको कुरा गरिन् अनि मैले पुन प्रश्न गरे के केटीहरु पनि सेभ गर्छ र बल्ल उनले आफ्नो फेस देखाएर किन कटीहरुले गर्नु हुदैन भनिन् अनि मैले किन कट्टु नलगाएको भनेर सोधे उनले मन नलागेर भनिन् (पछी पो मलाई कारण थाहा भयो की उनको हलुका रौ हरु बिझाएर उनले नलगाएकी रहिछिन् ) अब त मेरो मनमा उनलाई निर्बस्त्र हेर्ने कुरा जागिरहेको थियो मैले मेरो यो ईच्छा उनी समक्ष राखे तर उनी मानिनन् मेले जबरजस्ती उनको पेटीकोट खोल्ने प्रयास गर्दै थिए तब उनको मुखबाट बोली फुट्यो किन अनि आफुले भने केही नखोल्न मलाई मात्र ………………………………उनको यो कुराले मेले एकै पटकमा सबै कपडा उतारीदिए उनले मालई कस्तो सरम नभएको केटीको अगाडी नङ्गै लाज लाग्दैन भन्दै थिइन तब म उनको समु नै गएर बसे अनि उनलाई अब त लाज हरायो ?? अनि प्रश्न सोधै तब उनले मेरो भाईलाई हात लगाउदै छोड्दै गर्दै थिईन म पनि उनको यो क्रियाकलाफले निकै उत्तेजीत भएको थिए अनि मैले उनलाई आईसक्रिम खाने भने उनले छिट्टै जवाफ दिईन खाने नि भनेर तब मैले मेरो लिङ्ग तर्फ अंकित गर्दै तिम्रो लागी नै हो यो भनेर भने उनले कस्तो फोहोरी मान्छे लाज लाग्दैन भनेर भनिन् मैले उनको घिन हटाउन उनको पौटीकोट नै खोलेर फालीदिए अनि जब मैले उनको यौनीको प्रतक्ष दर्शन पाए म त खुसीले पागल नै भए जब मैले उनको खुट्टा हलुका फट्टाएर हेरे म निकै आनन्दीत भए उनको यौनीको वरिपरी हलुका रौ थिए अनि बिचको भाग पनि निकै रातो थियो अलि केही माथि कलेजी रङ्गको एउटा हिमाल थियो जब मैले मेरा औला उनको हिमालमा लगेर यताउता के हल्लाएको थिए उनी निकै उत्तेजीत भईन मैले पनि उनको घिन भगाउनलाई मेरो जिब्रोले त्यहा छुने प्रयास गरे तर उनले कति फोहोरी मान्छे हो के गरेको यो भनिन् मैले माया गरेको नि किन मन पर्दैन भनेर सोधे उनले घिन लाग्दैन भनि भनिन् मैले के को घिन यो त मेरो सपनाको आहार हो म यसलाई खान तड्पिराखेको छु प्लीज अब धेरै नतड्पाउ भनी भने अनि पुन मैले मेरो जिब्रो उनको त्यही भागमा लगेर हल्लाउन थाले उनलाई मजा आएछ होला सायद उनको स्वस निकै बढेको थियो उनले कतिबेला मेरो टाउकोमा हात राख्थिन त कतिबेला आफ्नो स्तनमा अनि मैले उलाई सोधे के मजा आयो?? अनि उनले जवाफ दिईन निकै नि मालई त थाहा नै थिएन भन्दै हो मालई पनि किन किन सायद ब्लु फिल्महरु धेरै हेरेर हो की किन हो यौनी चाट्नमा निकै मजा लाग्यो अनि मैले पुन मेरो जिब्रो उनको हिमालको केही तल लगे तर त्याह त हलुका पानी झरीसकेको रहेछ उनको त्यो पानीमा निकै बासना थियो मलाई त्यो बासना निकै मन पर्यो अनि मैले पुन त्यो पानीको पर्बाह नगरी उनको सानो दुलो भित्र मेरो जिब्रो छिर्याउने प्रयास गरे मालई उनको चाट्नमा निकै मजा आईरहेको थियो उनी पनि उत्तेजनाले निकै मस्त थिइन उनको मुखबाट उम उम उम उम उम आआआआ जस्ता शब्दहरु आईरहेका थिए अनि उनको यौनी यौनीको रसले सबै भिजीसकेको थियो उनको पानी बगेर बेड सम्म पुगेको थियो अनि मैले मुरो जिब्रो झीकेर उनको यौनीको रस हातमा लिई उनको ओठमा दलीदिए अनि उनलाई सोधे मजा आयो? उनले भनिन् जिवनमा पहिलो पल्ट यति धेरै मजा लिदै छु भनेर अनि मैले उनलाई पुन सोधे यो भन्दा पहिले कति जाना सँग गराईसकेकी छौ ? २ जाना उनको कुरामा सत्यता थियो अनि उनले फेरी भनिन् तर यति धेरै मजा मैले पहिले कहिल्यै पाएकी थिईन तिमीमा के जादु छ भनत मलाई यति धेरै मजा दियौ अनि मैले पुन उनलाई भने तिमीले चाहेमा म तिमीलाई जिवनभर यस्तै मजा दिन्छु नि तर उनले मेरो कुरा काट्दै भनिन् म तिम्रो जिवन बर्बाद गर्ने चाहान्न तिमी एउटा कुमार केटा तिम्रो परिवारको भबिश्य माथि म खेलवाट गर्ने चाहान्न तिमी म बिचमा केबल केही दिनको सम्बन्ध रहने छ बस म यति नै आशा राख्छु तिमी बाट,,
उनको कुरा मलाई निकै मन पर्यो अनि उनलाई एकपटक मेरो भाईलाई चुस्न आग्रह गरे सायद निकै जोशमा भएर होला उनले मेरो कुरालाई ईन्कार गरिनन् केही बेरको उनको चुसाईबाट मेरो भाईले पुन पानी छोड्न बाध्य भयो म पनि उनको मुखबाट बाहिर निकाली बेडमा नै सबै झारिदिए अनि केही मात्र हातमा लिई उनको स्तनको टुप्पोमा दलिदिए अनि पुन उनको शरिरलाई सुम्सुम्याउन थाले केही केही क्षणपछी मेरो भाई पुन मोटो हुन थाल्यो मैले पनि मेरो भाईलाई उनको शरिरको प्रतेक अंगमा टच गर्दै उनलाई उत्तेजन दिदै थिए अब हामी हरुमा केही लाज थिएन हामी एक अर्कामा समर्पीत भईसकेका थियौ बन्द कोठाभित्रको त्यो बातबरण निकै रोमान्चित थियो घडिले दिनको चार बजाएको थियो अनि पुन मलाई उनको यौनीको स्वाद लिन मन लाग्यो अनि म पुन शुरु भए केही बेरको चुसाई पछी मैले मेरा औलाहरु हनको यौनीको प्वलमा दौदाउन थाले उनको यौनीबाट बगेको पानीले गर्दा होला मेरा औला हरु भित्र बाहिर गर्ने केही कठिन थिएन मैले बिस्तारै बिस्तारै उनको प्वलमा औलाहरु घुसार्दा उनी निकै उत्तेनित हुन्थिन उनका आँखा बन्द थिए औनको मुखबाट अनौठो स्वास निस्कीरहेको थियो यत्तीकैमा उनको मुखबाट अब धेरै नतड्पाउ प्लीज म मर्छु फेरी भन्ने शब्द निस्कादा म झन् उततेजीत भए मेरा औलाहरु निकै छिटो छिटो भित्र बाहिर गर्ने थाले उनको यौनीबाट पानीको मुल नै फुट्यो त्यो पानी उनको शरिर हुदै बेडमा समेत गइसकेको थियो मैले पनि अब धेरै नखेलाउने निर्णय गरे अनि मेरो भाई पनि दुलोको प्रतिक्षा मा थियो जब मैले मेरो भाईलाई उनको प्वलको नजिक लगेर एक झट्का के लगाएको थिए मेरो भाई त पुरै भित्र छिर्यो सायद उनको यौनीको रसले चिप्लो भएर होला यस्तो भएको अनि मैले पुन दनादन उनलाई दिन थाले केही बेर पछी फेरी म तल उनलाई माथि राखेर हाम्रो काम शुरु भयो त्यतिबेला म बेडमा सुतीराखेको थिए अनि उनि मेरो माथि मच्चीराखेकी थिईन अनि फेरी मलाई डग स्टाईलले दिन मन लाग्यो अनि उनलाई हात खुट्टा टेक्न लगाएर मैले पछाडीबाट दिने बिचार गरे तर यो कुरा उनलाइ नौलो लाग्यो तर जोशमा उनले जे भने पनि मानिरहेकी थिइन म पनि उनको पछाडीबाट दिन थाले यसरी दिदा उनको यौनी टाईट हुन गयो अनि मलाई पनि निकै मजा आउन थाल्यो उनको मुखबाट आ आआ आआआ ओ यस ओ यस ओ यस ओ यस कमान ओ याााा आआ उउउउ उउउ जस्ता शब्दहेरु निस्कीरहेका थिए मैले मेनी मेरा दुबै हातले उनको स्तन समतेर पछाडीबाट दिईरहेको थिए

करिब आधा घण्टाको मच्चाईपछी मेरो भाईले पुन बमिट गर्ने खोजीरहेको थियो अनि मैले उनलाई भित्र नै झारिदिउ भनी प्रशन् गरे तर मेरो यो कुराले उनी म बाट फुत्कीएर टाढा गईन अनि भन्न थालिन तिम्रो बच्चाको आमा हुनु मन छैन मलाई म उनको आगाडी थिए अनि यसको उपाए पनि छ भन्दै उनले आफ्नो हातले मेरो भाईला तल माथि गर्नै थालिन चार पाँच झट्का मै मेरो भाईले फेरी पिच्केरी हान्न थल्यो उनको हातभरी मेरो माल परेको थियो अनि उनले त्यो केही आफ्नो शरिरमा दलिन त केही मेरो शरिरम म पनि निकै शिथिल भएको थिइ साथै उनी पनि हामी दश मिनेट जति बेडमा नै लडिराख्यौ अनि दश मिनेट पछि उनले हातमा तौलीया लिएर नुहाउन जाने कुरा गरिन तर मैले उनको हात समातेर फेरी बेडमा पल्टाईदिए अनि सोधे मजा आयो भनेर उनले पनि निकै सिरीयस भई भनिन् तिमी साच्चै मेरा लागी भगवान भयौ मलाई यस्तो आनन्द कहिले पनि आएको थिएन तिमीमा जादु छ कला छ भन्दै मैले पनि भो भो धेरै प्रसंसा नगर न भन्दै उनलाई एक किस गरे अनि हामी दुबै नुहाउनको लागी बाथरुमा तिर लाग्यौ त्यस दिन हामीले 18 घण्टामा करिब ६ पटक सम्म मजा लियौ……………………………………………

No comments:

Post a Comment