Thursday, June 18, 2015

साथी को दाई सँग सेक्स्


कुरा आस्ती एस्·एल्·सी आगडी को हो । म टिना ,१६ बर्ष को भए । केटा हरु देख्दा एक प्रकार्को ईमो आउछ । झन सर्टलेस केटा हरु देखे भने झनै ईमो आउछ । ल स्टोरी तिर जुम्, एक दिन साथी ले उस्को डेड्-म्म नहुँदा मलाई घर मा साथी दिनु भनेर बोलाई । म पनि घर्मा भनेर साथीको घर गए । साथी र उस्को दाजु रैछ घर मा । दाई चै गोल खेल्नु जानु भको रोइछ । मलाई त्यो दाई एक्दम हेन्ड्सम लाग्छ । साथी दोकान गकी थि भरै पढ्दा निन्द्रालाग्छ भनेर चिप्स हरु लिनु, म खाना बनाएर बसिराथे दाई आउनु भो । गर्मिले होला भेस्ट खोल्नु भाथियो, म त त्यो देखेर हेरे को हेरै भएछु बडी एक्दम सेक्सी थियो । कती खेर आएको फुच्ची भन्नु भो, मलाई त्यो दाई ले सधै फुच्ची भनेर बोलाउनु हुन्छ । मैले आघिनै भने, आनी दाई नुहाउन लाई बहिर कल मा जानुभो । म झ्याल बाट हेरी रहे दाई नुहको मलाई गएर दाईको सारीर रगड्न मन थियो तर क गर्ने मिलेन तेसो गर्न, तेइ भएर हेरेरै चित्त बुझाए । दाई नुहाई सकेर भित्र आउनु भो अनि के हेरे को फुच्ची त्यसरी आरु नुहको हेर्नु हुँदैन भन्नु भो । म त लाज्ले भुतुक्कै भए आब क भन्ने भनेर । अनि म पनि क कम्, आरु नुहाको कस्ले हेर्या छ र ? तपाईं नुहको पो हेरेको त । दाई टावेल मात्र बेर्नु भाथियो अनि बडी भरि पानी को थोपा हरु हेर्दै सेक्सी एन्ड हट देखिनु भाथियो । तेस्तो हेर्न मन भए रूम्मा आउ भन्नु भएर दाई रूम म जानु भो, मलाई क भो लाज नै हरायो म पनि दाई को रूम म गए । दाई छक्क पर्नुभो, जिस्के को पो त फुच्ची त साच्ची आको भन्नु भो । म के भनुम भनुम भो आनी ढाटुवा भने छु तेस्पछी दैले लु हेर फुच्ची भन्नु भो,,,,,,,,,,, अबुई! कत्रो रैछ दाइकोत रतो-रतो लामो एन्ड मोटो । मत देखेर सीक भए छु,,,,,,,,, मत देखेर सीक भए छु,,,,,,,,,,,,त्यतिकैमा साथीनी आई अनि दाईले आझै हेर्ने भा राती सुत्ने बेलामा आइज भन्नुभो । म बाहिरा निस्के । आनी साथी ले खाना खाएर पढ्नु पर्छ भनेर छिटै खाना खायुम । मलाई दाई को आगाडी कस्तो लाज लाई रा थियो । हामी खन्-पिन सकेर पढ्न बस्युम्, मेरो ध्यान दाई कै सारीर को अङ्ग अङ्ग्मा गैराको थियो पढ्नुनै मन लागेन । साथी कती खेर सुत्छ र मलाई दाई को मा जुम भकोथियो । रात को तेस्तै १० बजोआनी साथीले आब सुत्युम भनो मलाई क्या खुशी लाग्यो आनी साथी सुती अनि म दाईको रूम म गए । दाई चुरोट तान्दै बसिरनु भकोरैछ । म आए पछी रिसाउदै कती ढिलो आको भन्नु भो । तलाई वेट गर्दा गर्दा १ प्याकेट चुरोट सिद्दो भन्दै हुनुन्थो, म त दाइको सारीर तिर मात्र ध्यान दिदैथिए सचिनै धेरै चुरोट खानु भएछ थुटा हरु टन्नै थियो टेबलमा । 
आईज बस भन्नुभो मलाई अप्ठयारो लगो । । किन लजाउछस भनेर तानेर हग गर्नु भो । त्यो नङ्गो बडी म हग गर्दा तातो फील भो मलाई । अनि बिस्तारि किस गर्नु थाल्नुभो,,,,, मेरो नि लुगा खोलेर आफु जस्तए नङ्गै बनाईदिनु भो । अनि मेरो कपाल समातेर मेरो मुख उस्को लाडो मा दल्नुभो । । मैले के गर्नु भको यस्तो भन्दा,,,, चुसाउन लगेको मजाले चुस पो भन्नुभो,,, मैले चुस्दिना भन्द झन दरो समतेर उस्को लाडो मेरो मुख्मा कोचारनु भो । । । भरै त मलाईनी मजा आयो मैले नै दाइको लाडो समतेर चुस्न थाले । दाईले मेरो दुद को टुप्पो चिमट्दै दुद माड्-मुड गर्न थल्नुभो म कामुक हुन थले झन जोड्-जोड्ले माड्-मुड गर्न थल्नु भो । म बेहोसी झै भै सकेको थे । झन दाइले मेरो पुती सुम्सुमाई दिदा त म सल्याक्कै भाको थे । दाई ले मलाई हग गर्दै बेड मा पल्टाउनु भो अनि म माथी चडेर मेरो खुट्टा फ्या पारेर दाई ले उस्को लामो-रातो-मोटो लाडो मेरो सानो पुती म जबर्जस्ती छिराउनु भो । । । । मैले आइया! भनेर काराएछु दाइले मेरो मुख उस्को एउटा हात्ले छोपेर चिक्न थाल्नु भो । एक्दम वाइल्ड वे बाट । ब्लड नि निस्कियो ,,,,,,, म त मरे जस्तै भाको,,,,,,,, एक्छिन्मा त मजा आयो । 
त्यस पछी मलाई घोप्टो परेर पिछाडी बाट गर्नु थल्नुभो मेरो चाक पड्काउदै । चाक रतै हुनेगरी पड्काउनु भएछ तर पनि मज्जा आउदो रैछ । तेस्तै ३० मिनेट पछी लाडो निकालेर कपाल समातेर मेरो मुख मा लडो छिराउनु भो । म त फेरी चुसाउनु आट्नु भएछ भनेकोत । एक्छिन सम्म लाडो मेरो मुख मा राख्नु भो । मलाई सास फेर्न नि अफ्ठेरो भैरा थियो एक्छिन मा त तातो भो मुख । । । । । दाईले मेरो नाख नि बन्द गरिदिनु भो । नाख बन्द भएपछी त त्यो तातो पानी साब निले छु । अनि मात्र मुख बाट लाडो झिक्नु भो अनि हाँस्दै कस्तो रैछ टेस्ट भन्नु भो । मलाईत डर लाग्यो अब क हुन्छ होला भनेर । अनि दाई ले हग गर्दै केइ हुँदैन फुच्ची भन्नु भो । हामी एक्-अर्काको चुस्दै खेलाउदै निदाए छौ । बिहानको ३ बजी मात्र बिम्झिए अनि मेरो लुगा बोकेर निस्किनु लागको फेरी दाई ले समतेर राती झै गर्नु थाल्नु भो अनि फेरी मुख मा झरेर दाई सुत्नु भो म चै लुगा लगाएर साथी को रूम मा आएर सुते । लाईफ को पहिलो सेक्स साथी को दाई सँग मज्जा आयो । बिहान उठेर , चिया खाज खाएर साथीले नै उस्को दाई लाई भनेर मलाई घर सम्म पुराई दिनु भो अनि नम्ब्र दिदै एस्·एल्·सी पछी भेट्ने भन्दै छुटियुम । एस्·एल्·सी पछिको काहानी चै अर्को चोटी यो काथा मन पराउनु भयो भने है त ।

1 comment: