Tuesday, July 7, 2015

from Nepali sex story नेपाली सेक्स कथा with Nirmala Sharma

आज म पनि कामशास्त्रमा केही लेख्ने उदेश्यले उपस्थित
भएको छु
। शायद ठाउँ दिनुहुन्छ भन्ने उदेश्यले मेरो आफ्नै कथा
लिएर आएको छु । त्यस
ताका म १८ बर्षको थिए । दिदी भेना सँग झगडा गरेर
घर आउनु भएको
थियो, घरमा म र हजुरआमा बस्थिऔ । अब दिदी र
काखको
भन्जी पनि थपिए । चार प्राणी भयौ, यसरी नै
दिनहरु बित्न थाल्यो । पहाडको बजार, बजार जानु
परे बिहानै लाग्नु पर्थो । बजार
हजुरी बिहानै लाग्नु भयो । गाई बस्तुलाई घासपात
गरेर बस्यौ ।
दिदी र म पनि १० बजे तिर खाना खाएर । दिदी
भान्जीलाई दुध खुवाउन थाल्नु भयो । म पनि केही बेर
आरम गर्ने उदेश्यले तला माथि उक्ले र खाटमा पल्टे १५
-२० मिनेट
पछी दिदी पनि मेरो कोठामा छिर्नु भयो ।
मेरो कोठामा साथी बाहेक, कोही नछिर्ने भएको ले
मैले
अर्धनग्न तस्बिरहरु टासेको थिए । दिदिले त तस्बिर
हेरेर कत्रो, कत्रो दुध भएको
केटीहरु को तस्बिर टासेको भन्नु भयो । दिदिको
फाचो पनि त्यो भन्दा कम
थिएन । मलाई कता कता करेन्ट लाग्यो । अनी
दिदिले मलाई निम्तो दिए
जस्तो लाग्यो । मैले पनि पुतिको स्वाद लिसकेको
थिए । म पनि भोको बाघ झै झम्टिए
दिदीको दुधको फाचो तिर दिदी पनि त्यही
चाहन थिइन शायद म तिर नै ज्यान छाडिन र अनी
मेरो हात सकृय
भए कुनै मिसिन झै दुधको पोकामा दिदीले आँखा
चिम्म गर्नु भयो । दिदिको
श्वास प्रश्वास जोड जोडले चल्दै थियो किन कि
मेरो हात तल माथि हुँदै थियो ।
केही क्षण पश्चात, भान्जी सुताएर आउछु भन्दै
मेक्सी मिलाउदै, भर्र्याङ् झरिन । त्यती बेला सम्म
मेरो
सामान फुलेर गोमन सर्प झै भइसकेको थियो ।
के थाहा आउने हो कि हैन । म आफुलाई शान्त बनाउन
चाहन्थे । आफैले
हस्त मैथुन गर्न थाले । जोड जोडले
अह्ह...अह्ह...अह्ह...अह्ह...अह्ह... मेरो केही
क्षणको प्रयासले अब मेरो लिङले पिच्कारी फाक्यो
अब म शिथिल
भएर ओछायानमा ढले । कोठामा चकमन्न छायो ।
केही क्षण पश्चात
कोही भर्र्याङ् उक्लेको आवाज आयो । किन कि
साथीहरु
सँग त बेलुका मात्रै भेटघट हुन्थियो । सबै मेलापात तिर
गएको छन । मलाई शकां
लाग्यो , दिदी नै हुनु पर्छ त्यसैले निदाएको नाटक गरे

दिदी आएर मलाई बोलाँउदै भन्नु थाल्नु भयो ।
फटाहा त्यस्तो गर्नु
हुँदैन "पाप लाग्छ " म अझै सुतेको जस्तै नाटक गर्दै थिए
। मन मनै म सराप्दै
थिए पाप लाग्ने भए किन आएको त ? दिदी पनि
मलाई सुम्सुम्याउदै के
के भन्न् थालनु भयो शायद दिदीलाई पनि चाहना
थियो होला तर मैले
कसरी सोधने पुन मेरो मनमा आक्रमण गर्ने बिचार आयो
। आकाशमत
पुन म दिदी लाई आङलोमा बेरे फेरी दिदिले
त्यही पहिलाको सम्बाद दोहराउन थालनु भयो ।
पाप लाग्छ
दिदी भाईले यस्तो गर्नुहुदैन तर म सुन्नेवाला कहाँ
थिए । म त लगाम
बिनाको घोडा भएको थिए । म कसैलाई भन्दिन भने
पछी मात्र उहा तयार
हुनु भयो । उहाको मन्द सहमतीमा, ओछायानमा
धल्काए र म दिदिको
मेक्सी सुरकाउन थाले । दिदीले पेन्टी पनि
लगाउनु भएको रहेन छ । दिदिको पुति भुक्के पाउरोटी
झै रहेछ र स-
साना भुत्ला सुम्सुम्याउन थाले । पुती पनि रसाइ
सकेको रहेछ
अली अली रौ हरु भिजेका थिए । मेरो लाडो पनि
अब ९०
डिग्रीमा खडा भई सकेको थियो । हतार हतार मेरो
लुगा खोले
दिदीले मेरो लाडो देखेर आतिनु भयो कत्रो लाडो
रहेछ । भेनाको भन्दा
पनि ठुलो भन्दै थुक निलिन । दिदिले मुख दुइटा हातले
छोप्नु भयो । मैले ईशारा बुझे
किन कि उहा लाई हतार भई सके छ । मलाई बेसरी
अङालोमा कसेर
मेरो लाडो सुम्सुयाउन थाल्नु भयो । म पनि के कम
मुखले दुध चुस्दै, मेरो औंला
रसाएको पुतिमा भित्र बाहिर गर्न थाले । उहाको
आँखा अझै बन्द थियो । अनुहार
उतेजित थियो म मक्ख थिए पुती चिक्न पाएकोमा,
अब म तयार हुँदै
थिए मेरो लाडो पसाउन पुतिमा एउटा हातले लाडो
समाएर पुतिको डिलमा लगेर धक्का
दिए । अलिक पसे जस्तो लागेन त्यसैले आसन बद्ले
दिदिको खुट्टा दुबै मेरो काधमा
हाले र मेरो लिङ्ग लाई पुतिको दुलोमा ग्वाम्मै हाले
शायद पिडाले होला
दिदी चिच्याउनु भयो । अझ मैले दनादन दिन थाले
शायद उतेजनाले होला
मलाई साथ दिन थाल्नु भयो । आनन्ददायी आवाज
आउँदै थियो प्वाक
....प्वाक ....प्वाक ....प्वाक....
अहा.....अहा.....अहा.....अहा.....अहा.....
अह्ह...अह्ह...अह्ह...अह्ह...अह्ह... दिदी भन्दै
थिन के हो सिपालु रहेछौनी त पुती चिक्नमा त ?
पहिला
पनि चिकेको थियौ कि क्या हो ? मैले पनि
लजाउदै भनी दिए पहिला
हाम्रो घरमा काम गर्ने केटीले सिकएको भनेर, अब
किन लजाको मेरो
पुती चिकेर न लजा, लाज मन्नु पर्दैन । तेरो स्वास्नी
धेरै
भाग्यमानी हुन्छ । गजबको चिक्दो रहेछस । म झन लिङे
पिङ झै
मचिन थाले । मेरो लाडो अझ फुलिदै थियो । दिदी
चिचाउदै थिन अझै जोड्ले
गर अझै अहा.....अहा.....अहा.....अहा.....अहा.....
मेरो लाडोले
पिच्कारी हान्यो । पुती लपक्कै भिज्यो । म
काटेको रुख झै
ढले दिदिको शरीर माथि दिदिले मलाई मेरो राजा
भन्दै सुम्सुम्याउदै,
बेस्सरी अङालो मा कस्नु भयो र भन्नु थाल्नु भयो बल्ल
मर्दको फेला
परिए छ । मेरो २५ बर्ष देखी को प्यास मेटाइ दिएउ ।
अब त हामीलाई कती बेला मौका मिल्छ र
चिकामारी खेल्ने भन्ने पिर लाग्न थाल्यो । कहिले
दिउसै जङलमा त
कहिले राती गोठमा हाम्रो चिकामारी चल्न
थाल्यो ।
यसरी नै दिदीभाईको चिकामारी खेल चल्यो एक
महिना सम्म, एक दिन अचानक भेना आएर दिदिलाई
घर लिएर गए । मेरो प्राण
प्यारी दिदिको पुती पनि म देखी टाढा भयो ।
अब
म अर्को पुतिको खोजिमा लाग्न थाले । प्रिय
पाठकहरु मेरो अर्को लेख
आगमी अंकमा लिएर आउने छु । प्रतिकृया लेख्न नभुल्नु
होला ।
चिकारु मामा

3 comments:

  1. महिलाका लागी मात्र(Only For
    Women) -के तपाईं सिङ्गल,बिबाहित,सेक्स­­को कमि, बुढा बिदेश,बुढाले सेक्स गर्न नसक्ने र गोप्य सेक्स गरेर आफ्नो चाहाना पूरा गर्न चाहानु हुन्छ? (Are You single Girl,Married,lack of sex,far from
    your husband,dis satisfied with your
    husband's sex, are you interested to
    fullfill your sex desire by secret sex? -
    चिन्ता नलिनु होस,सेक्सका बारेमा केही जानकारी लिनको लागि होस या गोप्य तरिकाले सेक्स गर्न मलाइ Friend Request पठाएर ढुक्क तरिकाले आफ्नो कुराहरु राखेर म संग गोप्य तरिकाले यौन सम्पर्क गर्न सक्नु हुनेछ। तपाईं मलाइ आफ्नो real facebook id वाट
    पनि ADD गर्न सक्नुहुनेछ , किन भने मेरो वालमा कुनै नराम्रा पोस्ट हुने छैन। गोप्यरुपमा मेसेज मात्र हुनेछ। (Don't worry, If You want to know
    anything about sex problem, If you
    want to have a secret sex with me
    then Now Its your time feel free to add
    me and send me messages. You can
    add me on your real facebook account
    because I don't have anything bad on
    my timeline that can affect your
    friends. - आउनुस भर्खरका केटि हरु देखि लिएर बिबाहित, बिधुवा, एक्लै जीवन जिएका, बुढा बिदेश भएर सेक्सको भोका भएका हरु र सेक्स सम्बन्धी केही समस्याका बारेमा पनि कुरा गर्न सक्नु हुनेछ। मेरो वालमा समाजलाइ असर पार्नेखालका पोस्ट हुनेछैनन,त्यसैकारण तपाईं मलाइ आफ्नै फेसबुक बाट पनि Add गर्न सक्नु हुनेछ। तपाईं र म बिछ रहेका सम्पुर्ण कुरा हरु गोप्य रहनेछन भन्ने बिस्वास दिलाउछु।

    ReplyDelete