Saturday, October 8, 2011

नीता भाउजु सँग ......



प्रबिण दाई ले दोस्रो बिहे गरेको डेड बर्ष भैसक्दा पनि मैले उसको दुलाई लाई देखेको थिन काराड म पढ्न को लागि काठमाडौं बस्थे र प्रबिण दाई पनि सेनामा भयको ले आज्कल धेरै भेट हुदैन थियो। मलाई त ती नयाँ भाउजु को नाम मात्र पनि थाहा थियन। घर मा धेरै जाने गर्थेन उही बिदा भयको बेला मात्र जान्थे। घर मा म नभयको बेला कही बिबाह भोज भतेर मा मेरो भाई जानेगर्थ्यो। येस्पटक मेरो दशैं तिहार को एक महिना को बिदा भयको बेला स्यनबा को छोरा को बिहे हुने भयो। विवाहको कारोबारी त्यही दाई रैछ। प्रबिण दाई म भन्दा ३, ४ बर्ष ले मात्र जेठो होला। हामी एकै स्कुल मा पद्थ्यौ र म उसको साथी जस्तै थिय। हरेक समय हामी सगै जस्तै हुन्थियौ।
यो बिबाह मा त्यो दाई सँग भेट हुँदा धेरै खुशी थिय मा तर उ कारोबारी भयको ले हामी केटा हरु लाई धेरै समय दिन पायको थियन। जे होस् हामी खुशी थियौ।
बिबाहा गाउ भन्दा ४ घण्टा टाडा को एक मन्दिर मा हुने रैछ। म घरै भयकोले बिहेमा म जानु पर्ने भो। सन्सानो बिहे भयको ले हामी १०, १२, जना जति मिलेर सबेरै उठी दुलाहा केटा लाई लिएर मन्दिर तिर प्रस्थान गर्यौ। झिस्मीसे मै हिडेका हामी घाम उदाउदा खेरी १ घण्टा को बाटो हिडीसकेका रहिछौ। तेती बेला पहिलो चोटी ती भाउजु लाई देखेको थिए मैले। भर्खर १८ बर्षकी कलिलो जिउ भयकी गहुगोरी, छिनेको कम्मर भरिलो छाती र चटक्क मीलेको अनुहार, म त हेरेको हेरेई भए। धेरै बेर सम्मा को रहिछ यो बिहेमा मैले नेचिन्ने केटी आएको जस्तो लागेर हेरी रखेमत्रै तर पछि मनै रहेन र अर्को भाईलाई सोधे। उसले भनेर बल्ल थाहा भयो को त्यो त त्यही प्रबिण दाई को बुडी रैचिन तर उसङ फेरी नाम के हो नी भनेर सोध्न मन लागे पनि सोध्न सकिन । मुसु-मुसु हासी रख्ने उनको मिठो बेबहार ले मेरो मन उनको नजिक तानी राथ्यो। कसरी उनको नजिक पुगेर कुरा गरौ मात्रै भैरह्यो। बाटो मा जादा-जादै पानी खाने धरो मा एकै छिन् सगै भएको बेला मैले पनि हासेर हजुर त भाउजु पो हुनु हुदो रहिछ हगि, हेर्नुन मैले त नचिनेको, र तपाईंले पनि पक्का चिन्नु भयन होला है भनेको त, मैले चिन्न त चिनेकी थिए तर कसरी बोलु भयर बोल्न सकेकी थिन भनिन भौजुले। मन मा खुशी को सिमा नै रहेन तेस्पछी प्रबिण दाई सग पनि भाउजुको कुरा भयो र मलाई बाटो मा उनी सग कुरा गरेर हिंड्न सजिलो पर्यो। य्स्तै हुद-हुदै मन्दिर पुगियो, बिहे को काम सुरु हुँदा प्रबिण दाईले मेरो हात मा क्यामरा थमाइदियर तैले फोटो खिच ल भनेर आफ्नो काम गर्न गयो। मलाई पनि मोज नै भो, बिहेका सक्दो,रम्रा फोटो हरु कैद गर्दै जादा बिहे को समापन हुने क्रम मा दाई भाउजु को सगै एक फोटो लिअ न भनेर उनी हरु को सगै फोटो लिदिए। अब म पनि दाई भाउजु सगै बसेर एक फोटो लिन्छु है भन्नै लागेको थिए बाहिर बाट प्रबिण दाई लाई कसैले बोलाईदियो,र भाउजु को नजिक गएर, भाउजु सग एक फोटो लिन मन थियो ,भनेको भाउजु ले पनि आफ्नो पनि ईच्छा रहेको कुरा ब्यक्त गरिन र त्यही २ वटा फोटो सगै लियो। मैले पनि जिस्कियर भाउजु लाई अन्गालो हालेर एउटा फोटो लिउ? भन्दा केही बोलिनन क्यारे तेसैले हतारमै उनको काध मा हात पुराए ।अब भने किन हो ती भाउजु नजिक भए जस्तो लाग्न थालेको थियो। धेरै समय देखि नै चिनेको हो जस्तो लाग्न थालेको थियो। बिहान सबेरै उठेको र बाटो मा अलि-अली ड्राइ-फूड खाएको भएपनि भोक पनि लगेकै थियो। सबैले खजा खाना लागे। खजा खाने बेला मा पनि हामी सगै पर्यौ। म भने एक तक ले उनलाई नै हेरी मात्रै रहे। धेरै हेरेपछी उनलाई पनि अप्ठ्यरो लागेछ की, के हेर्नु भाको बाबु तेस्तरी भनिन्, म पनि सहजै भोली देखि देख्न पाइने होकी होईन आज सगै भको बेला मलाई पेट भरी हेर्नदिनोस न भने। मुसुक्क हसेर किन के भो तपाईंलाई भनेर सोध्ने बितिक्कै, खै किन हो मेरो भाग्य प्रबिण दाई को मा सरेछ जस्तो लग्यो, साचै हाम्रो प्रबिण दाई साह्रै भागेमानी रहेछ भनिदिए। केही बोल्न सकिनन तेस्पछी, खाजा सकेर उठ्दा मिठो मुस्कान सगै जाऔ अब भनिन प्रतिउत्तर मा मन्द मुस्कान को साथ मा जाऔ तनी भनेर हिड्यौ। फर्कदा सगै जाने मेरो ईच्छा पुरा भएन। तेस्पछी तेस्दिन भरीनै उनलाई देख्न पाइएन। य्स्तै रछ, काठमाडौं फर्कने बेला सम्म फेरी देख्न पाउदिन होला जस्तो लागेथ्यो तर एक दिन साझ पख एकलाई पसल बाट फर्कदै गर्दा बाटो माथि बारी मा तिनै भाउजु एकलाई घास काटी राखेको देखे, वोरि-परी हेरेको कोसैलाई पनि देखिन र त्यही बाटो बाट नै प्रबिण दाई खोइ तनी भाउजु भनेर कुरा सुरु गरे।
प्रबिण त बिहेको पर्सी पल्ट नै हिडिसकेको रैछ। कोइ मान्छे हरु पनि त्यहाँ नभएकोले मलाई नजिकिएर कुरा गर्न मन लाग्यो र बिहेको दिन को कुरा निकाले। तेस्दिन त भाउजु मसग रिसौनु भएछ की जस्तो लागेर डराएको थिए म त, रिसाउनु भाको त छैन नि? भन्दा, मेरो कुरा ले नरिसाएको बरु मेरो अन्तिम कुराले गहिरिएर सोच्न पुगेको कुरा भनिन्। यस्तै कुरा हुँदै थियो ठुला बा उता बाट आएको उनले देखिछन र कुरा गर्न अप्ठेरो महसुस गरिन, मैले पनि मौका ठानेर मोबाइल नम्बर मागेको, उनी सग सेट रैन्छ, प्रबिण सग झगडा हुँदा रिस ले फुटाइदिएकी रे! बरु तपाईंको नम्बर दिनोस म साथी को सेट मा मेरो सिम राखेर कुरा गर्छु भनिन मैले पनि हुन्छ भनेर तुरुन्त मेरो नम्बर भनिदिएर त्यहाँ बाट हिडिहाले । भोली पल्ट म पसल मा क्यारम बोर्ड खेल्दै थिए,तेस्तै ४ बजेतिर केटी को आबज मा कहाँ हुनुहुन्छ? भनेर एक्कासी प्रश्न गर्दा पहीले त अल्मल्ल भए लगत्तै फर्कने बेला मा मलाई खाजा लिएर आउनु है भने पछि मैले अनुमान लगाइहाले। कहाँ हो र अहीले भनि सोधेको, घास काट्न बारी मा भएको र एकलाई भएको कुरा भनेपछि, पक्का छिटो आइहाल भनेको हो जस्तो लाग्यो र म आउ त ? भने ।
उनले हुन्छ भने पछि पसल बाट ५ पिस समोसा लिएर गए म पनि। घास काटेर पुग्नै लागेको रैछ,तेसैले छिटो-छिटो घास काटेर बारी को डिल मा बसी समोसा खाँदै कुरा गर्न लग्यौ।
उनलाई त मेरो त्यही बिहे को दिन मा भनेको कुरा ले पो सताइराखेको रैछ, अब मलाई त्यस्तो किन भनेको भन्नै कर लाग्यो। मैले पनि कुरै-कुरा मा तपाइलाई देखे देखि मेरो मन ठेगान मा छैन भाउजु,तपाइ त मेरी हो जस्तो लाग्छ तर अफ्सोस भाउजु बनेर आउनु भो भनेर आफ्ना कुरा एक सास मा रखिदिए, लगत्तै आफुले जीबन दर्शन को बारेमा केही बुझेको र जुन्सुकै बिषय मा पनि सहजै कुरा गर्न सक्ने, यहाँ सममा की सेक्स को बिशय मा पनि खुलेर कुरा गर्ने बतएपछी अनुहार रातो परिन्।
मलाइ उनको त्येसबेला को अवस्था देखेर मन मा इमोसन जाग्दै थियो। मिल्ने भए त्यही बेला मा उन्का लाजले राता भएका गाला मा मिठो चुम्बन संगै थर्-थर कापेका ती नसालु ओठ लाई आफ्नो ओठ ले चुसेर शरीर मा उठेको यौन तरङ ले कडा बनाएका ती दुध लाई आफ्नो छाती ले अठ्यएर, च्याप्प समतेर दरो हुँदै गएको आफ्नो नसो उनको तातो शरीर मा ल्वत्त पसाइदिउ जस्तो भएको थियो। तर के गर्नु खुट्टा ले करेली हालेर आफ्नो नसो लाई लगाम बिना को घोडा जस्तो बनाइन। मेरो कुरा मा उनले कुनै आपत्ति जनाइनन, तेस्कारण म झन मज्जा मानि-मानी सेक्स को मात्र कुरा गर्न थले। उनको कुनै आपत्ति नभएको जनेर मेरो मन मा भित्र-भित्रै एक पटक इनलाई नचिकी छोड्-दिन भन्ने भयो। र आफ्नो बोली को जाल फेक्न लागे। के गर्नु दैब पनि मेरो भागे मा दात देखाएर हासी बस्छ मात्रै, हेर्नु न सायद बिहे हुनु भन्दा पहीले भेट हुन पायेको भए,कती मजा हुन्थ्यो होला। ठिकै थियो अहीले भेट भो तर अहीले पनि कस्तो बेला मा भेट भो हेर्नुन एत्रो लामो बिदा मा एकलाई बिताए अब भोली वा पर्सी मा हिड्नु पर्छ र अब बल्ल तपाईं सग भेट भएको छ। मेरो त करमै फुटेको, आफ्नो मनले चहेकी लाई यस्तो अबस्था मा भेट भयो की पेट भरी हेर्न पनि पाइन ,सगै दिन रात बिताउन त जहाँ सुकै जाओस ! भनेर नीयाउरो अनुहार पारे। तेती बेला उनले केही भनिनन,साझ झमक्कै परेकोले अब जाऔ ढिला भयो भनिन र घर तर्फ हिड्यौ। बाटो मा दुबै जना मा मौनता छायो,घर पुग्ने बेला मा मैले मौनत तोडेर अब हाम्रो भेट येतिनै होला है? भन्दा उनले केबल "हरेस किन
खानुहुन्छ,म छदै छु, तपाईं पनि हुनुहुन्छ" मात्र भनेर छुटियौ । बाटो भरी, केही नबोल्दा, ला खत्तम भो, सबै मेहनेत मा पानी फेरियो झै लागेथ्यो तर यो अन्तिम वाक्य ले आसा पलायो। मन मा शक्ति भरिएर आयो, मेरो जाल सहि ठाउँ मै परेको छ झै लाग्यो तर के गर्नु म सग केबल भोली को दिन मात्रै छ। येही सोच्दा-सोच्दै घर पुगेछु। आ अहीले चान्स नमीले पनि अर्को पटक लाई पक्का मिल्छ भनि मन बुजाउनै लागेको थिए, खाना खाए पछि सुत्ने बेला मा (तेही १० बजे तिर) उनको नम्बर बाट फोन आयो, त्यो कल काटेर मैलेनै गरे , उनले उठाइन। क भो निद्रा लागेन भनेको त, म पानी लिन पधेरा मा एकलाई छु, तपाईं आउनुहुन्छ ? भनेर सोधिन्। मलाई पनि के खोज्छस काना आन्खो भनेझै भयो र एकै सास मा पुगे उनी भएठाउमा । कुरुवा पधेरा मा एकलाई रहिछन्। म उनको छेवै मा गएर बसे। केही सामन्य कुरा भएपछी, म सगै टासिएर भोली नगए पनि हुदैन भनिन्। ल अब चाँही मेरो जाल मा माछो परेछ झै लाग्यो र मन्-मनै खुशी का लड्डु फुराउदै के गर्नु मेरो भाग्य मा तिम्रो न्यानो अँगालो मा बाधिएर बस्न पाउनु रैन्छ मात्र के भनेको थिए ,मलाई च्याप्प अँगालो मा बेरिन्। त्यो चिसो रातमा उनलाई आफ्नो अँगालोमा पाउदा शरीर रनक्क तातेर आयो, मैले पनि कसेर अँगालो मा बेरे उनलाई , उनको लामो सास फेराइ ले मा पागल बनी राखेको थिए कति खेर रन्केको तातो लाडो लाई गेडा सहित पस्ने गरि छिराउ जस्तो भैराखेको थियो। आफुलाई सच्चा प्रेमी हुनुको नाटक मा गड्बडी होला भनेर आफुलाई मुस्किल ले कन्ट्रोल गरे र ती मादक गाला लाई हलुका रुप मा आफ्नो हत्केला मा लिएर ती रसिला ओठ मा आफ्नो ओठ राखे र एक लामो चुम्बन गरे, साएद आँखा चिम्लिएकी हुदिहुन तेतिबेला। तेस्पछी फेरी अँगालो मा लिएर उनको कान नेरै सुस्तरी लामो सास मा निता आइ लभ यू .. भने।
केटी हरु स्पर्स ले नै पनि इमोसन मा आउछन भन्थे शायद तेती बेला उनी पनि इमोसन मा आइछन की क्यहो, आइ लभ यू टू बाबा भनेर कता ढलौ,कता ढलौ भइन। तेस्पछी परिस्थिती लाई बुझेर त्यही हलुका तरिकाले पधेरा को काल्ना मा सुताए र गाला मा किस गरे अनी खुब माया गरेर ओठ चुसे। खुब ओठ चुस्दै थिए कता कता उनले तल बाट साथ दिए जस्तो लाग्यो र ओठ चुस्दै गर्दा एक हातले दुध खेलाउन लागे र अर्को हात ले बिस्तारै सुरवाल भित्र पेन्टी बहिरै बाट छामेको त भिजे-भिजेको जस्तो लाग्यो , मरो लाडो झन-झन तातिदै आयो ,कती बेला छिराउ-छिराउ भयो तैपनी एक्छीन अबत पाइहाले नी किन आतिनु भनेर, अली सजिलो हुनेगरी उनी माथि लम्पसार पारी सुते र अर्को हात अब पेन्टी भित्र छिराए। भित्र त नरम रौ नै रौ रैछन। मेरो माझी औंला ले त्यो भुत्ला को बिच्मा चिरा परेको र त्यहाँ चिप्लो पानी ले लच्यापै भिजेको जस्तो मान्यो। त्यही कुलेसो मा माझी औंला ले ने हलुका तरिका ले तल माथि गरि राखेको त सायद टिसी हो क्यारे चुस्स निकले जस्तो भयो तेसलाई पनि मस्त गोलो गोलो गरेर घुमाइदिए, तेतिबेला भाउजुले लामो लामो सुस्केरा छोडेर मसिनो स्वोर मा बाबा नगर्नुन भन्दै चाक तल माथि गर्न थलिन्। मेरो इमोसन ले शरीर त तातो भैराखेको थियो, लाडो झनै रन्किएर ठनक-ठनक गरिराखेथियो आँखा रसिला र कान पनि झम्-झम गरिराथ्यो । टिसी चलाइसके पछि मलाई पुतीको दुलो मा औंला छिराउन मन लाग्यो र आस्तेले माजी औंला पुतीको दुलोमा छिराए। चिप्लो पानी आइरखेको भएर होला औंला छिराउद जाडो मा मन्तातो पानी मा हात डुबाए जस्तै आनन्द र मजा आयो मलाई भने भाउजु को मुख्बाट, बाबाआ...आअ...आआ...हहह...हहहह...सुइयआ...उउउफ...उउउउउउउउफ...उउउउउउफ...बाआअबाआअ जस्ता मीठा शब्द निक्लिएका थिय मा भने पागल बनिराखेथिए। अब त उनलाई पनि खपी नसक्नु भयछ क्यारे बाबा छिराउनुन, अब त अती भयो भनिन म पनि रन्केको लाडो लाई हातमा लिएर अर्को हातले उनको कम्मर समातेर लाडो लाई पुती नेर पुराउदा उनले खुट्टा अली धेरै फट्यैदिन र मेरो लाडो लाई च्याप्प समातिन अनी मैले लाडो छोडे त्यो हात भुइमा टेके। उनले मेरो लाडो पुती को मुख्मा राखिन मैले अलिकती घचटे, मेरो लाडो को टाउको पस्यो उनले सुइआआअ गरिन। तेस्पछी मैले पनि एकै झट्का मा पुरै लाडो ठेलिदिए, आइआ मरे मात्र क भनेकी थिन मैले उन्का ओठ मा आफ्ना ओठ राखिदिए र बिस्तारै "दुख्यो !" मात्रै भने। अब बिस्तारै गर्छु भनेको त पधेरा को नजिकै आईमाई मान्छे बोलेको आबाज आयो। भाउजु मान्छे आए मान्छे आए भनेर डराइन, मैले पनि लाडो निकाली हाले र पाइन्ट लाएर छेउ मा आए, भाउजु ले कपडा मिलाइन र कुवा तिर पसिन्। मेरो धोको अधुरै रह्यो, अरु आईमाई आउदा-आउदै म तिनीहरुले थाहा नपाउने गरेर त्यहाँ बाट गैहाले। पर पुगेपछी भाउजु र ती आईमाई कुरा गरेको सुने र तिनीहरु लाई सराप्दै त्यही बसेर हात ले नै भए पनि गर्नु मन लागेर लाडो हात मा लिएर भाउजु लाई
सम्झेर लाडो हल्लाए , एकै झट्का मा फुशी झरेपछी मन हल्का भयो र घर गए। सुत्नै लागेको बेला भाउजुले म भोली बिहान घास कत्न जान्छु तपाइ पनि आउनु है भनेर फोन गरिन। तेस्पछी चाडै नै निदाएर भोली बिहान आज को अधुरो प्यास मेटाउछु भनेर सिरानी च्यापेर सुते।

.........साथीहरु अरु बाँकी केही दिन मा पूरा गर्छु ल। अहीले निद्रा पनि लाग्यो, य्सको बाकी घटना चाडै नै लेख्नेछु हेर्दै गर्नु होला ल । ................

No comments:

Post a Comment