Tuesday, October 18, 2011

यसरी लुट्यो मेरो जवानी

आफ्नो जवानी सुम्पिएको भोलिपल्ट म बिहानै उठेर अफिस जान तयार भएँ । तर ममा त्यति उत्साह भने थिएन । तै पनि बल्लतल्ल आफैंलाई बेचेर भए पनि हासिल गरेको जागिर गुमाउन मन लागेन । खाना खाएर म अफिस पुगेँ । मलाई हाजिर पुस्तिका देखाइयो र हाजिर गर्न लगाइयो । अनि केही बेरमा उही सुपरभाइजर आयो र भन्यो, 'तिमी हिजो मैले देखाएको साइटमा जाऊ, अहिले यहाँबाट गाडी जान्छ, त्यसैमा जानु ।' अनि उसले मलाई दिपकले भनेअनुसार काम गर्नु भनेर अर्थ्यायो ।
मलाई अघिल्लो दिनको कुरा सम्झेर उसको मुख हेर्न निकै लाज लागिरहेको थियो । उसले मलाई कामबारे सम्झाउँदा मेरो मुहार जमिनतिर झुकेको थियो ।

केहीबेरमा हामी अफिसमै मोटर चढेर साइटतिर गयौं । खटाइएअनुसार काम गरेँ । मैले लेबरहरुको काम रेखदेख र मुल्यांकन गर्नुपर्ने थियो । तर मेरो वास्तविक काम यो नभएर उही सुपरभाइजरको यौन प्यास मेट्ने नै मुख्य काम हुने हो कि भन्ने चिन्ता मभित्र कताकता थियो । दिउँसो ऊ साइटमा आएर मलाई फेरि हेटौंडातिर लान्छ कि भन्ने भय थियो मेरो मनमा । त्यसैले म उ आउने बाटोतिर बारम्बार नजर लगाउँथे ।
तर चार बज्दासम्म ऊ आएन । अनि म ढुक्क भएर फर्किएँ । अफिस गएर दिनभरीको कामको विवरण भरेर म घर गएँ ।
यसैगरी तीन दिन बित्यो । तर चौथो दिन हामीसँगै सुपरभाइजर पनि साइटतिरै लाग्यो । अफिसको मोटरमा चालक बस्ने एउटै लाइनमा सीट थियो, पछाडी सामान राख्ने र केही लेबर बस्नेगरी खुल्ला थियो । त्यसैले म सुपरभाइजर र इन्जिनियरसँगै बसेर जानुपर्ने भयो । मलाई ढोकापट्टी राखेर सुपरभाइजर बीचमा बस्यो अनि इन्जिनियर चाहीँ चालकछेउ बस्यो । बाटोमा सुपरभाइजरले मेरो स्तनमा कुहिनो दल्न खोज्दै थियो । तर मैले आफ्नो शरीर नै बंग्याएर झ्यालपट्टी फर्काएर जोगिने प्रयास गर्थेँ । ऊ इन्जिनियरसँग कुरा गर्दै मतिर ध्यान नदिएजस्तो गर्दै थियो । तर ऊ आफ्ना तिघ्राले मेरा तिघ्रा ठेल्ने गर्थ्यो । म केही पर सर्न खोज्थेँ तर ठाउँ नै थिएन । केही बेरमा उसले मेरो शरीर पछाडी सीटमा हात तेर्स्यायो । अनि झ्यालतिर हात पुर्याएजस्तो गरी उसले मेरा स्तनतर्फ औंला ल्यायो । उसले आफ्नो औंलाले मेरा स्तनलाई घोच्न थाल्यो । कुत्कुती लागेपछि मैले काखीचेप्दै उसका हातलाई पन्छाउन खोजेँ । उसलाई केही भनौं त इन्जिनियर र चालकका अगाडी त्यस्तो कुरा कसरी गर्नु ? नभनौं त ऊ मेरा स्तनलाई छेउतिरबाट दुई औंलाले निमोठ्न थालिसकेको थियो ।
बल्लतल्ल साइटमा पुग्यौं । केहीबेर उसले स्टाफहरुलाई अर्थ्यायो । अनि इन्जिनियरलाई हेटौंडा जाउँ भन्यो । मलाई डर लाग्न थाल्यो । कतै उसले मलाई पनि जाउँ भन्ने त होइन ?
नभन्दै जेको डर थियो, त्यही भयो । 'उसले भन्यो कबिता, तिमी पनि हिडँ, तिमीलाई अरु काम पनि जिम्मा लगाउनु छ ।'
अफिसको काम भनेपछि जान्न भन्नु पनि कसरी ? जाउँ त उसले फेरि मलाई खेलौना बनाउने हो कि भन्ने चिन्ता ।
रातोमाटे पुगेपछि इन्जिनियर उत्रियो । मलाई अब भने पक्का भयो, आज पनि मेरो शरीर लुटिन्छ भन्नेमा । बाटोमा केही कुरा नभएपनि इन्जिनियर उत्रिएपछि भने उसले मलाई भन्यो, 'अस्तिकै ठाउँमा जाउँ, खाजा खाउँ अनि तिमी नयाँ साइट जाऊ ।'
मैले चालकको अगाडी सबै कुरा भन्न उचित ठानिनँ । आखिर यसले त्यही कोठामा लैजाला, बरु एक्लै योसँग आज स्पष्ट कुरा भन्छु भन्ने सोचेर मैले मुन्टो हल्लाएर उसका कुरालाई स्वीकृती जनाएँ ।
होटलमा पुगेपछि उसले चालकलाई मोटरमा तेल भर्न र खाजा खान भनेर पैसा दियो । अनि भन्यो, '३ बजेतिर आइपुग्नु ।'
भर्खर साढे ११ बजेको थियो, तीनबजेसम्मका लागि उसले मोटर पठाउनुको उद्देश्य कतै मसँग त्यतिन्जेल मस्ती गर्ने सोच पो बनाएको हो कि ? डर लाग्नु स्वाभाविक थियो । उसले खसीको तास, चिउरा र चिसो मगायो । अनि उसले आफ्नो लागि बियर पनि माग्यो । मैले अफिसको ड्युटीमा पनि सर त बियर खानुहुँदो रहेछ भनेर कुरा निकालेँ । उसले भन्यो, 'थकाइ मेट्छ क्या ।'
मैले उसलाई फकाउने सोचले कुरा निकालेँ । 'सर आज त अलि चाँडो घर जानुपर्ने थियो ।' उसले सोध्यो, 'किन ?' मैले भनेँ, 'घरमा काम छ, आमा बिरामी हुनुहुन्छ ।'
'भरे जाँदा बरु म पनि सँगै जान्छु नि, भाउजुलाई डाक्टरको लैजानुपरे म लैजाउँला, त्यसको तिमी चिन्तै नगर ।' उसको जवाफ थियो ।
अब उसलाई मैले भन्ने केही कुरै रहेन । खाजा खाइसकेपछि उसले मलाई उही कोठामा लग्यो । सुन कबिता, आज म निकै खुशी छु, रिल्याक्स पनि ।
तिमीलाई अप्ठ्यारो लागेजस्तो छ, तिमी पनि रिल्याक्स हुन सिक । उसले यतिभन्दा नभन्दै ढोका लगाइसकेको थियो । अनि आफ्नो सर्ट र पाइन्ट खोल्दै भन्यो, 'जीवनमा सबैकुराको भोग गर्नुपर्छ, खुशी आफैं आउने होइन, खुशी हुन जान्नुपर्छ ।'
मैले भने, 'तर सर म यस्तो काम गर्दिनँ, तपाई मेरो जीवन बर्बाद नगरिदिनुस् । मैले एकपटक तपाईको आग्रह मानेर त्यस्तो गरिहालेँ तर अब तपाईले पनि मेरो कुरा मान्नु पर्छ ।'
'तिम्रो यही कुरा त मलाई मन पर्दैन,' उसले भन्यो, 'सेक्स गर्दा तिम्रो के बिग्रिन्छ ? फेरि म त ढाल लगाएरमात्र गर्छु, कुनै डर हुँदैन । च्यातिने होइन, थोत्रो हुने होइन, त्यो त मासु न हो, शरीरभित्रको मासु ।'
अनि उसले मेरो कुममा हात राख्यो । मैले भने, 'नाइ सर आज हुँदैन ।'
अचानक उसले मलाई खाटमा पल्टायो र ममाथि घोप्टियो । मलाई रुनमात्र आयो, केही बोल्नै सकिनँ । भक्कानो फुटेर आयो, अनि आँशु झार्दै रोएँ ।
उ मेरो शरीरमा आफ्नो शरीर पुरै सुताएर मेरो अनुहार हेर्दै थियो । म भने उप्रति रुदैँ दयाको भिख मागिरहेकी थिएँ । तर उसले हात सार्न थाल्यो, मेरा स्तनतिर ल्याउन । मैले आफ्ना दुबै स्तनलाई हत्केलाले ढाकेँ । उसले मेरा दुबै हात आफ्नो दाहिने हातले समात्यो र मेरा स्तनमाथि मुख दल्यो, मानौं त्यो कुनै माटोको ढिस्को हो, त्यसलाई ऊ मुख दलेरै भत्काउन चाहन्छ । उसको मुहारको घर्षणले मलाई दुखाइरहेको थियो, तर पनि म सहन बाध्य थिए ।
एक पटक त उसले आफ्नो दाँतले मेरो देब्रे स्तन टोक्यो । मैले 'ऐया' भनेँ । उसले ढाडस पार्दै भन्यो दुख्यो, ? 'अँ' मेरो जवाफ थियो ।
अनि उसले मेरो स्तन मुसार्दै भन्यो, 'सरी है ।' म केही बोलिनँ । अनि ऊ आफ्नो लुगा खोल्न थाल्यो । सर्ट, पाइन्ट, गन्जी हुँदै उसले पेन्टी पनि खोल्यो । म उसको त्यो यौन प्यासलाई घृणाका नजरले नियाँलीरहेकी थिएँ । त्यसपछि मेरो छेवैमा आएर ऊ बस्यो । अनि मेरो दाहिने हात आफ्नो लाडोमा लगेर राखिदियो । सायद ऊ मैले लाडो खेलाइदियोस् भन्ने चाहिरहेको थियो । तर मैले त्यहाँबाट हात झिकेँ । उसले फेरि त्यहीँ मेरो हात लग्यो र भन्यो, 'किन डराएकी ? अस्ति कै दिन सिल तोडिएको होइन र ? अब के को लाज ?'
उसले फकाउँदै भन्यो, 'अब त फ्री भएर रमाइलो गर्नुपर्छ । यस्तो कुरामा लाज मानेर मजा लिन सकिदैंन । आउ... ।'
'मलाई मजा चाहिएको छैन ,' मेरो जवाफ थियो ।
'ओहो तिमी त जहिल्यै पनि भर्जिन कै जस्तो कुरा गर्र्छौ बा ।' उसले यति नभन्दै मलाई खाटमा पल्टायो । अनि ममाथि मडारिन थाल्यो । मेरा खुट्टालाई आफ्ना खुट्टाले बाँधेर मलाई बेस्सरी थिचिरहेको थियो । मेरा स्तनमा घरीघरी हात ल्याउँथ्यो र निचोर्थ्यो । अचानक ऊ घुँडा टेकेर बस्यो । अनि मलाई एक नजरले हेर्यो । ऊ जोशले जागिसकेको राक्षस जस्तो भइसकेको थियो । उसको अनुहार रातो भइसकेको थियो । फटाफट उसले मेरा लुगा खोल्दै भुइँतिर फाल्न थाल्यो । मलाई नांगो बनाउन उसलाई एक मिनेट पनि लागेन होला ।
अनि मेरो खुट्टा फट्याएर पुती नियाँल्न थाल्यो । हातले केही बेर चलायो । मलाई काउकुती लाग्यो । हत्केलाले पुती निकैबेर रगड्यो । कहिले भुत्ला चलाउने, कहिले पुतीको डिलमा औला दल्ने, कहिले औंला पसाउन खोज्ने गर्दै निकैबेर उसले खेलायो । म आँखा चिम्लिएर उसका स्मर्शलाई स्वीकार्दै गएँ । एकछिन ऊ शान्त भएझै लाग्यो । तर मैले आँखा खोलिनँ । केहीबेरमा उसले मेरा दुबै हात समात्यो । त्यतिन्जेल मेरो ओठतिर उसले लाडो ल्याइपुर्याइसकेको रहेछ । मैले आँखा खोलेँ । लमतन्न उसको लाडो पसारिएको थियो । अनि उसले मेरो ओठमा दल्न थाल्यो । मलाई घिन लाग्यो र मुन्टो अर्कातिर फर्काएँ । मेरो चिउँडो समातेर उसले लाडो दल्न थाल्यो । 'यो के गरेको ?' मैले भनेँ । 'यसलाई माया गर न लाटी ।' उसले छिल्लीदैं भन्यो ।
'मैले तपाइँ यस्तो हुनुहुन्छ भन्ने सोचेकी पनि थिइनँ, मलाई छोड्दिनुस्,' मैले भनेँ । तर ऊ किन मान्थ्यो । मेरा स्तनलाई लाडोले घोच्न थाल्यो । मलाई यताउता पल्टाउँदै जिउभरी लाडो दल्यो । मलाई सिकसिको लागिरहेको थियो । एक दुइ पटक त मैले हातले समातेरै उसको लाडो हटाउने प्रयास पनि गरेँ । तर एकतिरबाट हटाउन नपाउँदै उसले अर्कोतिर दल्न भ्याइसकेको हुन्थ्यो । निकैबेर यो क्रम चल्यो ।
म हैरान हुँदै गएँ । उसले मलाई जुरुक्क उठायो र काखमा राख्यो । उसको लाडोमाथि मेरो चाक परेको थियो । लाडो जुर्मुराएको स्पष्ट अनुभव मैले गरिरहेकी थिएँ । ऊ चाहीँ मेरो काखीमुनीबाट हात छिराएर मेरा दुबै स्तन च्याप्प समातेर बसेको थियो । स्तनको मुन्टो खेलाउँदा मलाई खुब काउकुती लाग्थ्यो । उसले आफ्नो छातीमा मेरो ढाड टाँसेको थियो । मैले उसको शरीरको ताप महसुस गरेँ । अचानक मलाई घोप्टो पार्यो । अनि मेरो शरीरमा ऊ लम्पसार भयो । चाकको चेपमा उसले लाडो दल्न सुरु गर्यो । मरो जिउ नै सिरिंग भयो । यत्तिकैमा मेरो चाक फट्याएर उसले नियाँल्यो । अनि प्वालमा मुखभरीको थुक खसाल्यो । अनि आफ्नो औंलाले चलाउन सुरु गर्यो । म डराएँ । यो पागलबाट कसरी छुट्कारा पाउने भन्ने चिन्ताले छट्पटाएँ ।
उसले एउटा औंला मेरो चाकमा बिस्तारै पसाउन खाज्यो । मलाई असजिलो भयो र उठ्न खोजेँ । तर मलाई ठेलेर उसले उठ्न दिएन । अनि चाकमा लाडो अड्यायो । ऊ धक्का लगाउन खोजिरहेको थियो । तर मैले चाक बंग्याएर छलेँ । त्यसपछि ऊ मेरो त्रि्रा चेपेर टुक्रुक्क बस्यो । अनि लाडो फेरि सोझ्यायो । प्वालमा तेर्स्यासकेपछि उसले भित्र ठेल्न बल गर्यो । मलाई साह्रै दुख्यो तर उसले मेरो शरीर थिचेर चल्नचरपटाउन दिएन ।
'ऐया...बा..' म कराएँ । चाकको प्वालमा उसको लाडोको टुप्पोमात्र पसेको थियो । तर उसले त्यसभन्दा भित्र पनि ठेलेन र बाहिर पनि निकालेन । मेरो चाकले उकुसमुकुस अनुभव गर्यो । अनि केही बेरमै उसले लाडो ठेल्न थालिहाल्यो । फेरि दुख्यो, पहिलाको भन्दा धेरै दुख्न थालेको थियो ।
मलाई रिस पनि उठ्यो । तर के नै गर्न सक्थेँ र ? सहन सकुन्जेल सहेँ, अति दुखेपछि चित्कार निस्कियो, 'मरेँ ममी.. ।'
म कसैगरी पल्टिन सफल भएँ । ऊ मुसुमुसु हाँसिरहेको थियो । जुरुक्क उठ्न खोजेँ । तर मेरा दुबै गोडा फट्याएर उसले आपसमा छाती जोडिनेगरी मलाई काखमा राख्यो । मलाई आफूतिर जोडले तानिरहेको थियो । सोही अवस्थामा मलाई खाटमा लडायो र ओठ चुस्न थाल्यो । चाकमा त्यत्रो दुखाएर लाडो हुल्न दिनुभन्दा मेरो लागि यो काम बरु सजिलो थियो । मैले धेरै प्रतिवाद गरिनँ । मेरो मुख चुस्नुसम्म चुस्यो, ज्रि्रो तान्न सफल भएपछि खुब चुस्यो । म निसास्सिएँ । मेरा कपाल सुम्सुम्याउने, ओठ र ज्रि्रो चुस्ने, दूध माड्ने गरेर उसले झण्डै १० मिनेट बितायो ।
उसका यस्ता हरकतले म पानीपानी भइसकेकी थिएँ । मेरो योनी रसाइसकेको थियो, शरीरमा सकसक भइरहेको थियो । अनौठो छट्पटी जाग्दै थियो । अनि मैले भने, 'घर जान ढिला भइसक्यो ।'
उसले सोध्यो, 'अब सुरु गरौं त ?' मैले केही भनिनँ । उसले मलाई लाडोतिर इशारा गर्दै भन्यो, 'यसलाई एकचोटी म्वाई खाउ न त ।'
तुरन्तै मेरो मुखबाट निस्कियो, 'नाइ..पर्दैन ।'
'त्यसो भए हातले खेलाउ न त ।' बरु त्यही ठिक लाग्यो र समाइदिएँ । निकै कडा हुँदो रहेछ । च्याप्प मुठीमा कसेँ । एक पटक त निमोठिदिउँजस्तो पनि लाग्यो । केही बेरमा उसले मलाई उत्तानो पारेर सुतायो अनि आफ्ना काँधमा मेरा खुट्टा फट्याएर चढायो । दाहिने हातले लाडोलाई पुतीको मुखमा राख्यो ।
मैले उसलाई भनेँ, 'अस्ति लगाएको जस्तो लगाउनु पर्दैन ? यत्तिकै नगर्नु, बच्चा बस्छ ।'
तर उसले आफूसँग नभएकोले आज यत्तिकै गरौं भन्यो । डराउँदै मैले भनेँ, 'त्यसो भए त नाई ।'
'केही हुँदैन म माल बाहिरै झार्छु, भित्र झारे पो बच्चा बस्छ त ।' उसले भन्यो । मैले उसलाई मनाउन प्रयास गरेँ तर सकिनँ । 'सबै जिम्मा म लिउँला भएन र ?' उसले लाडो भित्र ठेल्दै भन्यो ।
मेरो शरीर रनक्क भयो । उसले टुप्पोमात्र पसाएर केहीबेर तिघ्रा मुसार्यो । अनि घुँडा धसेर ऊ तयार भयो । बिस्तारै उ बल गर्न थाल्यो, सुरुसुरुमा उसले धेरै भित्र पसाउने प्रयत्न नै गरेन । हल्का भित्र ठेल्ने र बाहिर निकाल्ने गरिरहेको थियो । मेरा हात अचानक आफ्नो पुती सुम्सुम्याउन पुगेछ । रसिलो भइसकेको पाएँ । उसले मेरा तिघ्रा बेस्सरी कस्यो । अनि बल लगाउन थाल्यो । अब भने ऊ पुरै जोशमा देखियो । एक पटक जोडले ठेल्यो । मलाई दुखेको अनुभव भयो । तर सहेर बसेँ । उसले ठेल्दै निकाल्दै गर्यो । अनि एक्कासी आफ्नो गति बढायो । भित्रसम्म धसाएर पेलिरहेको थियो । क्याच..क्याच आवाज निस्किरहेको थियो । चिल्लो बढेर केही सजिलो हुँदै थियो भने दुखाइ पनि कम भएको महसुस भयो ।
ऊ दनादन आफ्नै तालमा पेल्दै गयो । अप्ठेरो भएर होला उसले मेरो शरीरमा आफ्नो शरीर बिसाएर पेल्न थाल्यो । मेरा खुट्टालाई उसका खुट्टाले फट्याइरहेको थियो । उसले आफ्नो शरीरको भार पुरै मेरो जिम्मामा छोड्यो र लगातार मच्चियो । ऊ जति मच्चिदै जान्थ्यो, मलाई दुबै हातले उत्तिकै कस्दै गइरहेको थियो । पेलाईको गति निकै बढ्यो । भित्र कताकता पोलेजस्तो भयो । तर म हल्लिन पनि नसक्ने गरी उसको अँगालोमा बाँधिएकी थिएँ । सामान्य छट्पटीबाहेक म कुनै प्रतिक्रिया जनाउन सकिरहेकी थिइनँ । ऊ थाक्ने पलको प्रतिक्षामा धैर्य गर्दै बसेँ । तर मेरो धैर्य टुट्दा पनि ऊ थाकिरहेको थिएन । 'भयो.. दुख्न थाल्यो...' मैले भनेँ ।
उसले केही जवाफ दिएन । मेरो कुरा नसुनेझैं गरी उ मच्चिरहेकै थियो । बरु ऊ अझ जोडले पो मच्चिन थाल्यो । म पसिनाले निथ्रुक्कै भएँ । शरीर पनि निकै तात्यो । लाडो भित्र पस्दा कच्याक..कच्याक.. आवाज निस्किन्थ्यो । ताली बजाएको गतिमा ऊ मच्चिन थाल्यो । छट्पटीले मेरो टाउको मडारिन थालेको थियो । मेरो आँखामा आँखा जुधाएर ऊ भने भएभरको बलले पेल्दै थियो । हुँदाहुँदै मेरो शरीर शिथिल भयो । त्यसको केही बेरमा बल्ल ऊ पनि शिथिल भएर ममाथि लम्पसार पर्यो ।
केही बेरमा उसले भन्यो, 'बाहिर झार्छ भनेको त सकिएन ।' उसको कुराले मलाई डर लाग्यो । सोधेँ, 'के भयो ?' उसले भन्यो, 'माल भित्रै झर्यो ।'
'ममी...' म भयभीत भएँ । अनि रुन थालेँ । उसले मरो केश सुम्सुम्याउँदै भन्यो, 'धन्दा नमान, केही पनि हुँदैन, बच्चा नबस्न पनि सक्छ, बस्यो भने म छँदैछु ।' केहीबेर पछि उसले मेरा स्तन फेरि माड्न थाल्यो । मैले भनेँ, 'लु अब भयो, म जान्छु ।'
उसले मलाई धम्क्याउन थाल्यो, 'फेरि भोलि केही भयो भने मलाई नभन्नु नि ।' म झन डराएँ । अब त उसको कुरा मान्नुमा नै मेरो भलाई थियो । अनि उसले मेरो पुती सुम्सुम्यायो । केही क्षणमै उ यसरी जुर्मुरायो कि मलाई कर्यापकुरुप पार्न थाल्यो । उसले मेरो शरीरको जताततै चुम्बन गर्यो । अनि लाडोलाई फेरि हुल्न थाल्यो । यो पटक पनि उही रफ्तारमा दनादन पेल्यो । मलाई अब पीडा हुन थालिसकेको थियो । 'ऐया.. ऐया..' भनेर भए पनि मैले उसलाई निकैबेर साथ दिएँ । मेरा शरीर कुनै प्रतिक्रिया नै जनाउन नसक्ने गरी थाकिसकेको थियो । शिथिल भएर उसका प्रहारलाई सामना गर्नुबाहेक म सँग कुनै विकल्प नै थिएन । भत्भती पोल्न थाल्यो । तर पनि उसले छोडेन । मैले निकै बेर सहेपछि बल्ल ऊ शान्त भयो ।
केहीबेरमा हामी दुबै उठेर लुगा लगाएर हातमुख धोयौं अनि फर्कियौं ।

1 comment: