Saturday, June 2, 2012

माइजु संग को त्यो रात



दीपा माइजु र म एकदम साथी जस्तै थियौ तर वहा म भन्दा १२ / १४ वर्ष जति ठुली हुनुहुन्छ, एक दिन मामा काम को सिलसिला मा पोखरा जानु भयो घर मा कोहि नभएको ले मलाई माइजु को साथी बस्न लाई भन्नु भयो, म पनि वहा को आदेश मानेर मामाघर गए ।
माइजु ले सधै सारी लाउनु हुन्थियो तर त्यो दिन हाफ पेन्ट लाएर लुगा धुँदै हुनु हुँदो रैछ , माइजु को सरीर देखेर एक दम कस्तो कस्तो भयो, तर केहि नभनी हेरी मात्र रहे 

वहा को एकदम संगै टाससिएका चाक का दुइ भाग कुनै १९/२० वर्ष का केटि हरु को जस्तो देखिन्थियो
छुन पाए पनि कस्तो हुन्थियो होला जस्तो लग्यो, तर सबै सम्बन्ध नै खत्तम हुने डर पन थियो 
त्येसैले हेरेर मुख मिठ्यौनु बाहेक त्येस दिन केहि गर्न सकिएन

जसरी हुन्छ चिक्नु नै पर्यो भन्ने मेरो सोच थियो त्येसैले भोलि पल्ट बिहान नुहाउने बेला मा माइजु भन्दा पहिले उठेर बाथरूम मा गए र माइजु लाई आफ्नो नाङ्गो सरिर देखाउनु पर्यो भनेर ढोका नलगाई नांगै नुहाए 

एक छिन् मा माइजु आइपुग्नु भयो र वहा ले ढोका खोल्नु भएको थियो र मलाई नांगै देख्नु भयो . 
मैले ओह हो ढोका लागेको रैनछ भनेर लजाको  जस्तो गरे 

वहा को पनि त मन नै हो नि कसैलाई नाङ्गो देखेर यौन सम्पर्क गर्ने इच्छा स्वोभाबिक रुप मा लाग्छ

बिस्तार बिस्तार गरेर एकै दिन मा वहा को र मेरो सम्बन्ध एक दम राम्रो भयो. 

दुवै जना संगै छौ र दुवै जना लाई यौन चाहना छ भने बोल्दै नबोली सबै कुरा हुँदो रिचा भनेर यो कुरा मैले मिजु लाई चिकेको बेला मा मात्र थाहा भयो 

पहिले सुरु गर्न मात्र गरको हो सुरु गरिसके पछि त केहि होइन 

No comments:

Post a Comment