Monday, December 8, 2014

जमुना


जिबन को बसन्त को पार संगै म +२ पास गरेर पोखरा को PNC मा BBS पढ्न को लागि भर्ना भयको थिय| सायद उनको र मेरो पहिलो भेट पनि नै त्यहा भयको थियो॥ महिले उनलाई पहिलो नजर मा नै मन परायको थिय॥ म अलिअलि हाउडे पारा को थिय|कहिले उनिलाइ चक ले last बेन्च बाट हानेर उनलाई म तिर हेर्न बाध्य बनाऊने प्रयास गर्थे| खै कुन्नि किन हो पहिला पहिला त उनीले खासै वास्ता गरे जस्तो लागेको थियन | पछी उनीलाई सबै साथी ले हाम्रो बारेमा कुरा काट्न थालेछन अनि उनि पनि मलाई थोडा वास्ता गर्न लागिन | म तेती बेला उनीसंग राम्ररी कुरा गर्न लागेको थिय व्यवहार पनि राम्रो हुन लागेको थियो |
अनि एकदिन उनि र म कतै घुम्न जाने कुरा गर्यौ . कुरा त महिले नै निकाले को थिय| उनीले पनि तेस कुरा म़ा सहमति जनाइन्| सरंग्कोट जाने कुरा गर्दा उनि सबै गाउले ले देख६ भनेर अर्को ठाउमा जाने कुरा गरिन अनि हामी माटेपानी गुम्बा घुम्न जाने कुरा भयो
मलाई कता कता अब मेरो love परे जस्तो लाग्यो| अनि अलि अलि खुसि पनि भय . जब जमुना र म माटेपानी गुम्बा पुग्यौ तेहा को बाताबरण पनि हेरेऊ अनि अब क गर्ने त मलाई त तेही कतै कुना म़ा लगेर किस गरिदिउ जस्तो भयको थियो तर पहिला चोटी कुनै पर्तिक्रिया आउने हो कि भनेर मलाई आट आयन| अनि महिले उनीलाई कतै बस्ने कुरा गरे अनि पनि सहमति जनाइन् र अलि कुना म़ा जंगल को बीच म़ा गयौ | अनि महिले अब मेरो पालो आय जस्तो लाग्यो अनि उनलाई अंगालो म़ा हाले उनि पनि आनन्द आय जस्तो गरि मसंग टासिन थालिन | अनि अलिअलि किस पनि खान थाले अनि पनि आनन्द मान्दै मलाई साथ दिहिरहेकी थिहीन |ओह हो मलाई त के गरु अनि कसो गरु जस्तो लाग्यो अनि उनि को दुध म़ा हात लगे को उनि ले मतिर हेरेर अलि रिसाए जस्तो गरिन | खै मसंग अरु दिन त राम्ररी बोले जस्तो पनि गर्ने थियिनन तर आज किन एक्लै मसंग तेस्तो बन म़ा संगै सबै कुरा गर्न पनि राजी ६न्| अनि महिले उनि नमान्दा नमान्दै पनि उनि को दुध म़ा हात पुर्याय| मजाले मोल माल गरेको त उनि त सनक सनक गर्न थालिन उनि को त्यो reaction देखेर मेरो भाई पनि उठ्न थाल्यो | अनि उनीलाई आफु तिर ठेलेर मज्जा ले किस खादै उनीलाई इस्तमाल गर्न लागे | म त त्यो बेला सोर्ग पुगे जस्तो भयको थियो | एस्तो क्रिया करिब १ घण्टा जति भयो|अब मेरो मन मानेन अब आज नचिकी नछोड्ने मन भयको थियो | अनि येसो हात पुती म लग्न लागेको उनीले असहमति हुने जस्तो लाग्यो उनिको पर्तिक्रिया हेर्दा अनि महिले मज्जा ले उनि को दुध मोल्न लागे अनि उनि झन् सनक सनक गर्न थालिन अनि मलाई आफु संग उनीले नै ठेल्न थालिन| अनि एही मौका म हात ठाउँ मा पुराउन बाकी राखिन | पुती बाट त पानी को फहरा छोड्न लागेको रहे६ हात नै पुरै भिजेको थियो उनि ले पनि अहिले त वास्ता नै गरेकी थियिनन | अनि अब चिक्नु पर्यो भनेर उनिको कुर्ताको सुरुवाल फुकाल्न लागे को अनि माथि हेरेको मानिस हरु त घास दौरा काट्न लागेका रहे६न् अनि महिले आफैले उनीलाई देखायको त उनि जुरुक्क उठेर फुकाल्न लागेको सुरुवाल पनि माथि सारिन अनि मलाई किन देखाय जस्तो लागेर आफैलाई गाली गरे | हुन त अर्को दिन पनि औथो होला तर मलाई त्यो दिन आफुलाई मुखमा आयको फल नै झरे जस्तो लागेको थियो हुन पनि हो पुती सम्म हात लागेर नाचिकने केटा त म मात्रै होला जस्तो लागेको थियो | उनि अब जाने कुरा गरिन महिले १ पाली चिक्न देउ न भने उनि ले त्यो त नाचोचे पनि हुन६ भनेर 6oto answer दीइन| अनि मान्छे ले देख६ बनेर अनि झोला बाट काईयो झिकेर कपाल मिलाउन लागिन| अनि कुरा गर्दै जानु बाहेक मेरो कुनै उपाय लागेन त्यो दिन को लागि अनि महिले उनि लाई तिमि ले पहिला कसै संग किस अनि sex गरेको छौ थियौ ? उनि ले भनिन हाम्रो होटेल मा एक चोटी गोरा लाई कोठा मा खाना लादा नांगै बसेको अनि ५००० पैसा देखायर मलाई राती संगै सुत्ने भने पछी आफु कसैलाई नभनी गयको बाबा आमा ले थाहा नपाउने गरि चिक्न गयको कुरा पनि भनि| मलाई उ पर्ती नकारात्मक कुरा हरु आउन थाले अनि मलाई लाग्न थाल्यो अब yes लाई life partener हैन अब sex partener बनाउनु पर्ने भयो | अनि येस्तै कुरा गर्दै campus सम्म पुगेर उ घर गइ म पनि आफ्नो बाटो लागे | मेरो लाड़ो लाई खपिनसक्नु bhako थियो के गर्नु नजिक होटेल को toilet मा गयर छोलिदीय अनि मन पनि अलिअलि हलुङ्गो भयो अनि घर गय |
अनि अब गिज्यायर मात्र उसलाई छोड्ने कुरा पनि भयन त्यो पुक्क परेको पुती लाई आफ्नो भाई ले देखे पछी छोड्न मन त कसलाई पो लाग्छ र? अनि महिले ३ ४ दिन पछी उनीलाई फेरी कतै घुम्न जाने प्रस्ताब राखे अनि Lakeside को बाराही मन्दिर जाने कुरा गरे उनीले हुन६ भनिन |
अनि महिले plan बनाउन लागे, एउटा दाई को होटल मा त्यो दिन को लागि कोठा book गरे | त्यो दिन के परेको थियो कुन्नि मन्दिर मा धेरै मान्छे थिय महिले तेहा किस गर्न पायन | अनि उनीलाई ल जाऊ अब एकछिन आराम गर्नु पर्छ भने | हुन्छ भने पछी महिले उनीलाई straight होटेल मा लगे उ आउन मानेकी थियिन तर पनि म अघि अघि हिडे उनि पछी पछी | होटल मा पहिला नै कुरा गरेको ले कोहि पनि distriub गर्न आयनन अनि म उनीलाई लियर सिद्दै कोठा मा गय | अनि मज्जा ले किस हाने उनि आज केहि पनि नगर्ने भन्दै थियिन तर महिले किस गरेपछि केटि को बानी नै येस्तई हुदो रहे६ भनि आफै सुरु गर्न लागे,मज्जा ले trung kiss गर्न थाले | अब हात गर्दा गर्दै दुध तिर जान लाग्यो अनि जमुना केटा ले दुधमा हात खेलायको मन पर्दो रहे६ अनि उनि त झन् उत्जेना मा आउन थालिन | मलाई अझै आफु तिर ठेल्न थालिन मलाई झन् मज्जा आउन थाल्यो |महिले मेरो सरिर, मुख उनको सबै तिर लादै थिय | के गर्नु त्यो दिन को target भनेको त चिक्नु नै थियो अनि महिले पनि बेर नगरी उनको paint फुकाल्न लागे तेती बेला उनि किला मा अडियको भैसी जस्तै भयकी थियिन | मलाई पनि खपिनसक्नु भयको थियो| के गर्नु त्यो बेला समझदा त अहिले पनि लाड़ो सनक सनक हुन्छ| महिले स्रुरु गरे पुती मा लाड़ो लगेको उनिको पर्तिक्रिया पनि possitive नै थियो| लाड़ो सिदई पुती मा हाल्न लगेको थिय उनले त मेरो लाड़ो तानेर त मुखमा हालेर बिस्तारै चुस्न लागिन यो मेरो पहिलो अनुभब थियो| अनि मलाई पनि आफ्नो पुती चाट्न लगायिन| महिले मानिन तर के गर्नु नचाटे चिक्न नदिने हो कि भनेर खुरुक्क उनि को कुरा माने पुती बाट आयको प|नि त नुनिलो हुदो रहे६ अनि महिले मज्जा ले चाटीदीय|केहि छिन मा जमुनालाई खपिनसक्नु भय६ मलाई pani सहि नसक्नु भयो अब ढिला नगर भनिन| मलाई पनि तेस्तै लाग्यो अनि पुती मा लाड़ो हाल्न सुरु गरे| उनि पनि संच मानिन उनि अम् ऊहू अह अम् ऊहू अह अम् ऊहू अह अम् ऊहू अह गर्दै थियिन मलाई उतिनै बेला यो माल भर्जिन परेन कि जस्तो लाग्यो किन कि उनको पुती पुरै धोल्लो थियो मान्छे सानी भय पनि पुती त मेरो लाड़ो लाई सुहाउने नै रहे६ (पुक्क परेको) अनि म जब तल माथि गर्दै थिय उनि आनन्द मान्दै थियिन| अनि मैले उनको आग्रह मा blue film को style ले पनि हाने मा १० १५ मिनेट मा पुरै थाकिसकेको थिय| अनि मेरो झर्न पनि लागेको थियो केहि समय मा मेरो पुरै माल उनको पुती भित्रै छोडिदिय| उनि किन माल भित्र झर्को भनेर मसंग भन्दै थियिन मा थाकेको ले वास्ता नगरी उनको काखमा सुतेको थिय| अनि महिले उनीलाई सोधे तिमीले अहिले सम्म कति जान लाई हान्न दियौ? उनले भनिन, ” महिले नेपाली संग त तिमी नै हो,अरु संग हानेकी छैन तर सरंग्कोट आफ्नो होटेल मा कहिले काही गोरा संग चिक्छु” भनिन अनि गोरा संग चिक्न नेपाली भन्दा मज्जा हुने कुरा पनि गरिन|
अनि उनि संग मलाई चिकाइ को बारेमा अरु कुरा पनि पनि सोधे, उनि पनि खुसि हुदै answer दियकी थियिन| अनि आफुले आफ्नै घरमा गोरा लाई चिकायको देखि लियर आफु एउटा गोरा गोरा संग UK जान लगेको कुरा पनि भनिन महिले सोचे अब धेरै दिन येसलाई हान्न पाइएला जस्तो लागेन अनि त्यो दिन नै २ ४ पाली अरु पड्काउने विचार गरे| त्यो दिन भरि चिक्नु चिके म पुरै सिथिल हुदै म घर बेलुका तिर गय | अनि अर्को दिन पनि चिक्न को लागि महेन्द्र पुल सत्कार होटेल मा बोलायर ३ पाली चिके अनि तेस्को १ हप्ता मा उनि UK गईन म नेपाल मा नै अझै कुनै तेस्तै केटि कतै पाउछु कि भनि capmus जादै छु……………………. |अहिले उनीसंग मेरो कुनै सम्पर्क छैन| साथीहरु संग पनि उनिको कुनै contact केहि पाउन सकेको छैन| सायद उनि ले उतै गोरा संग चिकाउने काम गरेकी होलिन

No comments:

Post a Comment