Saturday, December 6, 2014

one

मोडल ले भनिन म चाकमा मात्र चिकाउछु!!
परिश्रम अनुसारको मेरो ब्यापार राम्रै हुदै थियो |
एफ एम को विज्ञापनले राम्रो नाफा भएपछी मैले
टि भीमा पनि बिज्ञापन दिने विचार गरे | म
क्यामराम्यान र एकजना मोडल युवती शुटिंग
का लागि मुस्तांग लाग्यौ | स्पट बोय उतै पाउने
खाली लाइट काठमाडौँ बाट लागे पुग्ने सल्लाह
अनुसार हामि ३ जना मात्रै जना लागेका थियौ |
मुस्तांग बास्तवमै सुन्दर थियो | मौसम ले कहिले
काही साथ नदिदा शुटिंग लम्बिन सक्छ भनेर फर्किने
प्लेनको टिकट किनेका थिएनौ त्यो बाहेक हामीले
राम्रै संग शुटिंग सिध्यायौ | अचानक
क्यामराम्यानको काठमाडौँ जानु पर्ने भएकाले
हामीले शुटिंग सकिएकै दिन फर्किन टिकट खोज्यौ |
तर टिकट पाइएन| तिन गुना बढी तिरेर क्यमरम्यन्लाई
पठाइयो | म र मोडल युवती अर्को फ्लाइट कुर्ने
मा पर्यौ | बिहिबारको फ्लाइट छुटेपछि अब
सोमबार सम्म कुर्नु को बिकल्प थिएन | सोमबार
पनि पक्का थिएन | तर होटल वाला लाइ
अलि बढी पैसा देउन्ला भनेर फकौदै थिए |
क्यामराम्यान काठमाडौँ जना उडेपछी हामि होटल
तिर लाग्यौ | सधै जस्तो ४ बजे
पछी चिसो हावा चल्न थाल्यो अँध्यारो भैहाल्यो |
पर्यटक हरुको कारणले जस्तो भने पनि रक्शी पाइने रैछ
| मोडल युवतीले वाइन खाने इच्छा गरेपछि हामीले
एउटा वाइन किन्यौ | वाई वाई मैले
काठमाडौँ देखि ल्याएको मासुको सुकुटी अनि रक्शी |
बिरा निस्किन सक्ने थिएन चिसो ले | हामी संग
अर्को बिकल्प देखिएन | हामीले
लिएको होटलको रुममा सोफा टेबल
पनि थियो त्यसैले हामि आफ्नै कोठामा लाग्यौ |
शुटिंग राम्रो भएकाले हामि खुसि नै थियौ |
अलि समय
एडिटिंगमा बिताउदा राम्रो विडियो बन्ने
हाम्रो निष्कर्स थियो | कुरा हुदै गयो उसले
आफ्नो मोड लिंग को बारेमा बताई | मैले सोधे
कस्तो मोडल लाइ राम्रो भन्ने ? उसले
भनि जो बुटीफुल छ अनि जसमा सेक्स अपिल छ | मैले
के लाई सेक्स अपिल भन्छु भने उसले मान्छे मा भर पर्छ
कसैको आँखामा हुन्छ कसैको ब्रेस्ट मा कसैको हिप
मा भनि | मैले तिम्रो के मा छ जस्तो लाग्छ भनेर
सोधे उसले प्रतिप्रश्न गरि मलाई हेर्दा पैले तपाइको के
मा आँखा जान्छ ? मैले भने ब्रेस्टमा | उसले
भनि तेसो भए मेरो ब्रेस्ट मा त्यो अपिल छ |
हाम्रो यस्तै यस्तै कुरा हुदै थियो | उ शौचालय गइ मैले
आफ्नो आइफोनले उसको फोटो र भिडिओ खिचे
अनि उ आएपछि उसलाई देखाउदै भने तिम्रो हिप
पनि कामको रैनारैछ | उ हासी | मैले उसलाई हेर्न दिए
उसले मेरो फोटो एल्बम खोलेर हेर्न लागि | शुटिंग
गर्दा मैले पनि उसका केहि फोटो लिएको थिए उसले
त्यो पनि हेरिछ | मैले उसलाई आफु
संगैको कुर्सीमा बस्न भन्दै बोलाए र भने आउ एक
दुइटा फोटो संगैको पनि लिउन सम्झनको लागि उ
संगैको आएर बसी | हामि दुबैलाई
लागिसकेको थियो मैले उसलाई गला लगाउदै आइ
फोन बाट केहि फोटो लिए | अनि जिस्किदै
उसको स्तन लाइ नछोएर तर फोटोमा स्तन
समातेको जस्तो आउने गरेर हात राखेर फोटो लिए र
भने मोडलको सेक्स अपिल संग त फोटो लिने
पर्यो नि | उ हासी र भनि प्लिज यस्तो नगर्नु न | अरु
ले देख्यो भने | मैले भने अरुलाई नदेखाउने खालको के छ
र मैले तिम्रो ब्रेस्ट छोको पी छैन नि | अरुलाई
नदेखाउने गरि खिच्ने भए त तिम्रो बुबु समातेरै खिच्छु
नि | उ हासी | मैले ल त्यो डिलिट गर्ने गरेर खिच्छु
भने र आफ्नो हात उसको स्तन माथि राखे | खिचेर
देखाए र उसकै अगाडी डिलिट गरे| फेरी अर्को खिचे
तर यसपटक बुबुमा हात राखे जस्तो हैन
समातो जस्तो गरेर | अनि उसलाई उभिन लगाए र भने
अब अर्को सेक्स अपिल भाको कुरा संग फोटो लिन्छु
| उसको पाइन्ट माथिबाट चक किस गरे जस्तो गरेर
फोटो लिए | यस्तै हर्कत गर्दा गर्दै मैले आफ्नो ओठ
उसको मा पुर्याए र किस गरे | लामो टंगकिस
पछी पातलो उसको शरीरलाई जुरुक्क उचाले र बोकेरै
किस गर्न लागे |
बेडमा पल्टाउदै बाहिरै बाट उसको दुध माड्न थाले |
उसको टिसर्ट खोले एउटा हातमा एउटा बुबु लिए
अर्को बुबुको निपल चुस्न थाले उ अब
उत्तेजनामा आइसकेकी थिइ |मैले
उसको माथिको लुगा सबै फुकाले | उ पनि कम
कि थि इ न | मलाई पनि अर्धनग्न बनाइ
मेरो छाती चुसी चाटी म भन्दा पैले मेरो पाइन्ट
खोलेर लाड़ो चुस्न थालि | अनि एकछिन
पछी हामी ६९ मा बसेर एक
अर्काको लाड़ो पुती चुस्न चतना थाल्यौ | म अब
तयार थिए मलाई लाग्यो उ पनि तयार छ मैले
आफ्नो पिजिसन फेरेर उसको पुतीमा लाड़ो हाल्न
खोजे उसले मलाई रोकी र आफ्नो सुट केस भए तिर
लागि मैले पनि कन्डम ल्याउन गएको अड्कलमा कुरे तर
उसले त भाइब्रेटर अन गरि र बेडमा पल्टेर पुती भित्र
छिराई | म chhakka परे मैले सोधे म तयार थिए किन
त्यो चाहियो ?उसले
उसको चाकमा मेरो लाड़ो छिराउन भनि मैले त्यसै गरे
| उसको पुतीमा भाइ ब्रेटर
थियो अनि चाकको प्वालमा मेरो लाड़ो | मैले
आफ्नो लाडोलाई चाक्मै हालेर भए पनि यो पटक
झार्ने सोचे | उ भन्दै थि य हो नि त डबल
मज्जा भनेको | उ कराउदै थि | अझै अझै अझै | उ
झरी म पनि झरे | मलाई उसको पुती चिक्नु थियो मैले
बिस्तारै उसलाई फेरी उत्तेजित बनाउने कोसिस गरे |
दुध चुसे माढ़े त्यो पहिले झरेरको पुतीमा घिन
नमानी जिब्रो हालेर चाटे| उ फेरी उत्तेजित भइ
फेरी उसले भैब्रेटर चलाई अनि पुतीमा हाली मैले
यसपटक अलि बल गरे उसले पुतीमा हाल्न दिन | बरु
मेरो लाडोलाई मुखमा हालेर चुसी | तल
माथि दया बाट चाटी | म फेरी झरे | मैले धेरै पटक
कोसिस गरे उसले कैले
आफ्नो बुबुको बिचमा मेरो लाड़ो राखेर
मेरो झर्दिन्थी कैले चुसेर कैले म उसको चाक चिकेर
झर्थे |
तर उसले मलाई कैले पनि पुती चिक्न दिन | मैले उसलाई
सोधे किन यस्तो गरेको | उसले
भनि यो मेरो हुनेवाला श्रीमान्लाई उपहार हो | म
मेरो कुमारीत्व मेरो लोग्ने बाट टुटाउन चाहन्छु | मैले
पुतीमा छिराउन कोसिस गर्दा उसले म कराइदिन्छु |
भनेर तर्साई |
हाम्रो चिकिखेल हरेकदिन रात हुन्थ्यो तर
पुती चिकन नपाएर म पागल बनेको थिए | पुती र चक
दुवै चिक्न पाउदा पुतीको रहर नहुदो रैछ तर
पुतीमा छिराउन नपाउने भनेपछि ध्यान नै
त्यसमा जाडो रैछ | आइतबार सम्म
फाकुदा फुलाउदा केहि गर्दा पनि भएन | थर्काउने त
कुरै भएन | आइतबार राति मैले उ बाहिर
गाको बेला लुकाई दिए | मुस्तांगमा पाइने
यार्शागुम्बा हामी दुबैले खायौ | अनि शुरु
भयो हाम्रो यौन यात्रा | हामि दुवै नांगै थियौ |
मैले पैले लामो किस खाए, सधै जस्तो बुबु चुसे माड़े |
उसले मेरो घाँटीमा लव बाइट दि | मेरो लाड़ो समातेर
एकछिन खेलाई अनि चुस्न थालि | मैले
आफ्नो पालोमा आफ्नो सबै शक्ति लगाएर उसलाई
उत्तेजित बनाउने कोसिस गरे | आफ्नो पुरै
जिब्रो उसको पुतीमा हालेर चलाए पुती भिजेर
निथ्रुक्क भएको थियो | मैले अन्जान बनेर
उसको चाकमा लाड़ो हाल्न लागे उ दौडिएर भैब्रेटर
लिन गइ भेटिन सबै तिर हेरी मलाई सोधी मैले
थाहा छैन भने उ पागल जस्तो भएकी थि | मैले ठिकै छ
चाक चिकिदिन्छु आउ भने उसलाई समाते र चाक
चिकन थाले |पछाडिबाट चाक पनि चिक्दै थिए
अनि दुधु पनि माड्दै थिए | उ आफो औलाले
पुती चलाउदै थि मैले फेरी उसको पुती चाटे| अब उ
साहना नसक्ने भै र भनि प्लिज मेरो पुतीमा छिरैदेउ म
हारे म अझै कुमारी बस्न सक्दिन | मैले
उसको पातलो जिउ उचाले र उभिएरै
आफ्नो लाड़ो उसकोमा छिराए | उ कराई आह आह
आआआआआह् | दुइ हातले बोकेर उभिएरै मैले धेरै बेर चिके
अनि घोप्टो पारे फेरी चिके उत्तानो पारेर चिके |
धेरै बेर पछी उसको झर्यो मेरो पनि झर्यो मैले
मेरो लाडोको विर्य
उसको बुबुमा अनि अलिकता मुखमा झारिदिए |
यार्शागुम्बाले होला उसमा यौन चाहना अझै
थियो अनि उ भन्दै थिइ
भाइब्रेतरमा यो कुरा काहा पाइन्छ र उसले
मेरो लाडोको झर्न बाकी सबै फुसी चुसी र
सफा बनाइ ? फेरी यस्तो मजा आउला मैले सोचेकै
थिन हामीले धेरै पटक त्यो रात चिकचिकी खेल्यौ |
भोलिपल्ट प्लेन उड्यो हामि काठमाडौँ आयौ |
उसको घर आयो गाडी बाट झरना लाग्दा मैले
उसको कानमा खुसुक्क भने उ आर नो मोर भर्जिन उ
हासी र भनि उ किलर !!!!!

No comments:

Post a Comment