Wednesday, September 21, 2011

एक गल्त फोन नंम्बर


hi साथी हो,
मेरो घर दमक हो र म २५ वर्ष को युवक हु । आज एउटा गलत नंबर मा लाग्दा के के हुन्छ म आज तपाईंलाई भन्छु । कुरा त्यस दिन को हो जुन बेला कलर अडि नयाँ नयाँ आको थियो । एक दिन मैले साझाँ को ४ बजे एक ट्रेवल एजेंट को मा फोन गरे गल्ती ले त्यो फोन अरु नै घर मा पुगेछ र एउटा केटी ले उठाएर hello भनो र मैले सोधे यो ट्रेवल ऐजेन्सी हो र उसले भनि होइन अनि फोन राखी ।
म त अहिले कुबारा नै छु तेसैले मलाई चिक्नलाई जहिले पनि इच्छा राख्छु । अनि मैले आफ्नो कलर आड मा नंबर हेरे अनि फेरी डाईल गरे अनि फेरी तेही केटी ले बोलिन अनि मैले भने गल्त नंम्बर भएर पनि म तिमी सित बोल्न चाहन्छु ।
अनि केटीले भनि पर्दैन बोल्नलाई, भनेर फोन रखन नै लगेको थियो अनि मैले भने तिम्रो आवाज एकदमै राम्रो छ ।
म तिमी सित एक छिन कुरा गर्छु अनि कहिले पनि फेरी तिमीलाई डिस्टर्ब गर्दिन भनेर भने, अनि उसले भनि भन के भन चाहन्छौ ।
अनि मैले भने मलाई तिम्रो आवज एकदमै राम्रो लागो तेसैले म तिमी सित Frenship गर्न चाहन्छु । अनि उसले भनि तपाईंले फेरी मेरो नंम्बर कसरी लगाउनु भयो नि, अनि मैले भने रिडयल को Buttom लाई थिचेर नि, यसरि केहि बेर कुरा हुँदै गयो, साचै नै उसको आवाज राम्रो र सेक्सी थियो जुन आवाज लाई सुन्दा मेरो लाडो ठन्किदै गएको थियो, यसरि कुरै कुरा मा उसले म BBS Level हु र मेरो बिहे को कुरा घर मा चल्दैगरे को बताइन्, फेरी उसले भनि कि मेरो बुवा ओफिस बाट आउन लग्नु भयो म फोन राक्छु भनेर भनिन्, अनि मैले भने तिम्रो नंम्बर त भन उसले भन्दिन भ नि,तेसो भए मेरो नंम्बर सुन न त अनि उसले भ नि हुन्छ तर कुनै फाईदा छैन भनेर भनि ।

यसरि दुई तीन दिन बितिसको र म उसको फोन आउने प्रतिक्षया म बसिनै राखे, एक दिन उसको miss call आयो र मैले उसलाई फोन गरिन ता कि उसले न थाहा पाओस कि म सित उसको नंम्बर छ भनेर । यसरि दुइ तीन चोटी miss call आयो र मैले उसलाई फोन लगाएर भने कि कस्तो मुस्किल ले फोन लागो मैले धेरै नै नंमबर Try गरे जुन तिम्रो सित मिल्दो जुल्दो थियो । मैले थाहाँ पाई सकेको थिए कि उसलाई म सित कुरा गर्न मन छ भनेर अनि मैले भने मलाई तिम्रो धेरै याद आइरखेको छ भनेर तिम्रो आवाज नसुन्दा कस्तो कस्तो भयो भने अनि मैले भने अब त नंम्बर भन यसरि बल्ल बल्ल उसले आफ्नो नंम्ब र भनि अनि बिस्तारै बिस्तारै कुरा हुन थालो । एक दिन राती मैले फोन गरेर उसलाई भने कि मेरो लाडो कस्तो ठुलो भएको छ मलाई kiss गरन्, यो कुरा सुनेर उ एक छिन त अक्मक परी र भनिन भोली दिउसो कुरा गरुम है । अनि मैले भने होइन मलाई अहिले मेरो माल निकाल्नु छ । उसले भनि कोही आउछ र मलाई कराउछ्, अनि मैले भने तेसो भए मलाई भोली को लागी प्रोमिस गर कि मलाई भेट्छौं । उ मानी र हामीले ठाउँ choose गरेउ र म ठीक time मा नै पुगे, जसरि उसले मलाई भनेको थियो म sky कलर को लुगा लगाए र आउछु भनेर अनि मैले उसलाई चिने र हामी एक Cyber मा गएर बसेउ, केटी हेर्दा ठीक ठाक को नै थियो तर फिगर चाही गजब को थियो ठुलो ठुलो दुध्, ठुला ठुला कन्डो हेर्दा लाग थियो को बिहे को लागि एकदम तयार भएको छ भनेर्, केहि छिन हामीले कुरा कानी गरेउ र मैले एउटा Hot Hot sexy Side खोल्दिए र उसको अनुहार पुरै पसिना पसिना भएको थियो, यसरि मैले सिधै उसको ओठ लाई kiss गरे र एक हात ले दुध लाई दबाउन सुरु गरे, उ काप्न थाली र पुरै पसिना पसिना हुन थाली र मैले तियो cyber म रखे को क्यबिन को fan चलाए अनि बिस्तारै बिस्तारै उसको कपडा खोलिदिए अनि उसको पुती मा मेरो ओउला राखेर पुतिलाई खेलाउन थाले,उसको आखाँ बन्द थियो र पुती बाट पानी आउन थलेको थियो अनि मैले उसको T-shirt माथि उठाए र दुध लाई मेरो ओठ ले पिउन थाले र मैले उसको पेट लाई खोलेर तल सम्म सरे र पुतिलाई चुस्न थाले, म उसको त्यो हालत हेर्दै थिए र उसले पनि बिस्तारै बिस्तारै आफ्नो हाथ मेरो काधँ मा दरो सगँ समादै थिइ र आफ्नो कन्डो अगाडी पछाडी गर्दै थिइन । अनि मैले आफ्नो जिप खोले र लाडोलाई बाहिर निकाले र उसको हाथ म मेरो लाडो राखे सायद उसको र मेरो यो पहिलो sex थियो होला र हामी पुरा तेस्मा डुबेका थियौं, यसरि मलाई खपी नसक्नु भयो र म कुर्सी म बसे र उसलाई मेरो माथि राखे र पछाडी बाट मेरो लाडो उसको पुती मा हाले, यसरि मैले उसको पुती म हल्न बितिकै मेरो लाडो त स्वर्ग मा पुगेको जस्तो भयो र मा एक अर्कै अनुभुती गर्दै थिए उ पनि एक तर्फ बाट मज्जा लिदै थियो,मैले तेसको पुती म मेरो लाडो धेरै बेर रखन सकिन र मेरो माल भित्र नै झरो, यसरि आज पुरा ३ वर्ष भयो उ अहिले PHD गर्दै छिन र उसलाई बिहे पनि गर्न मन छैन न त हाम्रो कुनै सम्बन्ध नै छ त र पनि हामी हरेक हप्ता दुई देखी तीन चोटी कही न कही हामी चिक्ने काम गर्छौ, अब त मेरो pratice पनि दामी भएको छ त्यसलाई चिक्दा चिक्दा, बिना बिहे गरे पनि मेरो समय बिहे को जस्तो भएको थियो जती खेर मन लगो तेती खेर हामी चिक्ने काम गर्थेउ । उसलाई पनि जती खेर मन लगेको बेला मलाई फोन गर्थियो, एक दिन त म लुकी लुकी उसको room म गएर रात भरी चिकेको छु । कहिले कही परिक्षा दिन अर्को ठाउँ मा जादाँ म पनि गएको छु एकै होटेल म श्रीमान र श्रीमती जस्तै गरी बसेर धेरै चोटी Blue Film हेर्दै Cut Cut म ठोके को छु । यो तीन वर्षमा ५-६ केटी हरुलाई यसरि नै पटयाएर चिक्दै छु ।

साथी हो यकिन मान या नमान्, चाहे त्यो केटा होस या केटी सबैलाई नयाँ माल राम्रो लाग्छ । सबैलाई sex गर्न मन लाग्छ्, हतार हतार नगरौ पहिले बिस्तारै बिस्तारै फसाउ अनि चिक्नु सम्म मज्जाले चिकउ....

1 comment:

  1. Randi ko baan jot katha lekhxas muji kaam pain as bhane mero lado chusnu aaija

    ReplyDelete