Wednesday, September 21, 2011

सानिमालाई-चिकेको-साभार


कुरा आजभन्दा करिब १५ वर्षको हो । त्यतिबेलामा म जम्मा १५ वर्षको थिएँ । म मामाघरमा गएको थिएँ । त्यतिबेलामा मेरी कान्छिसानिमा २3 वर्षको र विवाह गरेको थिएन । र सानिआमा मेरो बहिनी जन्मेको बेलामा दिदीलाइ सुत्केरी स्याहार्नको लागि भनेर पहाड रामेछापबाट हाम्रो घर पनौतीमा आउनुभयो । अनि मलाइ खाना खुवाउने देखि स्कुल पठाउने सम्मका सबैकाम उहाँलेनै गर्नुहुन्थ्यो । पहिला मेरो सानिमाको बारेमा केही कुरा गरों उहाँ एकदमै मोटी हुनुहुन्थ्यो मानौ उहाँको छाती एकदम ठूलो थियो अनि मान्छेचाँही अलि होची हुनुहुन्छ । उहाँ हिड्दा अलि नसुहाउने देखिन्थ्यो । तरपनि उहाँको अनुहार भने एकदम राम्रो थियो गोरी हुनुहुन्थ्यो ।
एकदिन मलाइ खाना दिएर सानिमा कता जानुभयो । म खाना खाइसकेपछि हतार हतार स्कुलजानलाइ पाइन्ट लगाउन लागेको थिए मलाइ पिसाब लाग्यो म हतार हतार करेसामा गएर पिसाब फेर्न थालेँ । म एकदम झस्के जब देखेँ कि मैले पिसाब फेरेको मेरो सानिमाले हेरी राख्नुभएको रहेछ मेरो मुख रातो भयो उहाँले गधा तलाइ लाज लाग्दैन भन्नुभयो । मैले गल्ती भयो बुबाको अगाडी नभन्नु है भने उहाँले मैले भनेको मान्ने हो भने भन्दिन्न भन्नुभयो मैले हुन्छ भने र स्कुल गएँ स्कुलबाट आएपछि खाजा खाए मैले सानिमाको मुख हेर्न सकिन लाजले र आफ्नो काम गर्न थाले । त्यो दिन त्यतिकै गयो पर्सीपल्ट शनिबारको दिन थियो र बुबा खेतमा जानुभएको थियो र त्यो दिन ४ गते पनि परेको थियो आमा भाइलाइ खोप लगाउन स्वास्थ्य चौकीमा जानुभएको थियो । घरमा म र सानिमा मात्र हुनुहुन्थ्यो र सानिमाले मलाइ बोलाउनुभयो र भन्नुभयो बाबु माथि आउ र म पनि माथि चोटामा गएँ र सानिमाले भन्नुभयो बाबु मलाइ जिउ दुख्यो अलिकति तेल लगाइदेउन भन्नुभयो र नुहाउन लागेको जस्तो पेटिकोटमा मात्र हुनुहुँदो रहेछ र मलाइ हिजोको कुरा सम्झेर डर लागिराको थियो र आज्ञाकारी बालक जस्तो हुन्छ भनेर तेल लगाइदिन थाले उहाँले अगाडीपनि तेल लगाइदेउ बाबु भन्नुभयो र मैले हुन्छ भनेर अगाडी पनि तेल लगाइदिन थालेँ। तेल लगाइदिने क्रममा ढाडमा लगाइसकेपिछ उहाँले अगाडी पनि भन्नुभयो मलाइ लाज लागेर आयो र अगाडी पनि भनेँ उहाँले हो भन्नुभयो र विस्तारै अगाडी पनि तेल लगाइदिन थाले उहाँले पेटिकोट तल सानुर्भयो मलाइ अस्सह्य भए र आयो तै पनि केही गर्ने आँट आएन र मालिस गरिदिदैँ गए मालिस गरिदिँदा उहाँ त झन आनन्द मानेर पो बस्नुभयो । उहाँले अलि तल पनि मालिस गरिदे बाबु भन्नुभयो मैले हुन्छ भनेर मालिस गर्दै जाँदा म सानिमाको ठ्याक्कै योनिमा पुँगे पुरा जंगल रैछ मैले केटीको योनि पहिलो पल्ट छोएको मलाइ सार्है अर्कै के के छोए जस्तो भयो तर उहाँले मेरो हात च्याप्नुभयो उहाँको खुट्टाले मलाइ पनि आनन्द आयो र उहाँको योनि चलाइदिए बिस्तारै उहाँ जुरूक्क उठेर बस्नुभयो मलाइ डर लाग्यो तर उहाँले मलाइ अंगालो हाल्नुभयो मेरो गाला टोकिदिनुभयो । मैले यो भन्दा अगाडी कुनै केटीलाइ चिकेको थिएन तर चिकेको देखेको थिएँ । उहाँले मलाइ ब्लाउज खोलेर बाबु बु बु खा भन्नुभयो आह उहाँको दुध सार्हैठूला थिए लगभग सिरानी पुग्ने र च्याप्प समाते उहाँले आ……………हा…………………आउच्…………… भन्नथाल्नुभयो र पछि म पनि उहाँको दुध चुसिदिन थाँले त्यतिबेला मैले सानैमा एउटा यौन उपन्यास पढेको थियँ । मलाइ पनि मज्जा आउन थाल्यो र त्यो बेलामा सानिमाले सोध्नुभयो बाबु तैले कसैलाइ यसरी चिकेको थिइस् भनेर मैले छैन भने…………. ल त्यसो भए आज मलाइ चिक है भन्नुभयो मलाइ पनि के खोज्छस् कानो आँखो भनेझैं भयो र हुन्छ भने र दुध जति चुस्यो त्यती सानीआमाले मलाइ नजिक तान्न थाल्नुभयो । र बिस्तारै म पनि तल सर्दै जान थाले जब म पेटिकोट नेर पुँगे उहाँको पेटिकोटको इजार फुकालेर पेटीकोट तलसाँरे म हेरेको हेर्यै भए । सायद मैले पहिला कुनै केटीको पुती त्यसरी नदेखेकोले हुनसक्छ म सार्है अत्तालिएँ र च्याप्पै उहाँको त्यो भुत्लामा हात राँखे उहाँले आखाँ चिम्लिनुभयो र कम्मर उठाउनुभयो र म पनि मज्जाले उहाँको योनी चलाउन थालेँ र त्यहाँबाट र पानीपो आयो मलाइ अचम्म लाग्यो र भनेँ सानिमा तपाइले किन मुतेको उहाँले यो मुतेको होइन मोरा यो त यस्तै हुन्छ भन्नुभयो र यसो गनुर्पछ भनेर मेरो लाँडो बाहिर निकाल्नुभयो मेरो लाँडो सानो भएपनि मोटो थियो र उहाँले व हो कत्ति मोटो भन्नुभयो यति भनुन्जेलसम्म मेरो लाँडो पहिलानै ठन्कीसकेको थियो । उहाँले मेरो लाडो चुस्न थाल्नुभयो मलाइ त उँडु की के गर्रो भयो र यो भन्दा पहिला मैले एकचोटी हस्ते हानेको थिएँ र म एकदम छिटो मेरो लाँडोबाट तातो पिच्करा……. छुट्यो र म गलेँ उहाँले सफासँग चाटीदिनुभयो र मलाइ पनि उहाँको योनी चाट भन्नुभयो सुरूमा त घिन लागेर आयो तर पुती चिक्न पाउने आशले उहाँको पुती चाट्न थालेँ मैले र उहाँले मेरो लाडो चलाउन छोड्नुभएन मैले जति चाट्दै जान थाले उहाँले त्यती मेरो मुन्टो उहाँको तिघ्राले च्याप्न थाल्नुभयो र मैले पनि असाध्यै मज्जाले चाटिदिएँ । त्यो बेलामा उहा आ………………………………उ……………………………….अ…………………इ……………… भन्दै हुनुहुन्थ्यो । र सँगसङ्गै मेरो लाडोले पनि फेरी आकार लिन थाल्यो र त्यो बेलामा उहाँलाइ अस्सह्य भएछ र बाबु अब मलाइ चिक भन्नुभयो मैले एकछिन न कस्तो मज्जा आउँदैछ भने र फेरी चाट्न थालेँ । अ…हा…….ऊ…………… च…………………. गरी कराउन थाल्नुभयो र उहाँ आफै आएर मेरो लाडो समातेर मलाइ खाटमा सुताउनुभयो र आफैले मेरो लाँडोको टुप्पोलाइ आफ्नो पुतीको मुखमा राखेर बिस्तारै बस्नुभयो म माथि अलिकित मात्र छिर्यो र एय्या भन्नुभयो र उहाँ सुत्नुभयो र म माथि बाट आएर बस्तार फेरी पुतीको मुखमै राखेर बिस्तारै धक्का दिएँ यसपाली अलि बढी बाढी आएको रहेछ भित्रबाट फुत्तै भित्र छिर्यो र उहाँले अलि बिस्तार दुख्छ भन्दै हुनुहुन्थ्यो । मैलेपनि हवस भनेर बिस्तार गर्न थाले र अब उहाँलाइ पनि पिडा हराएछ जस्तो छ कम्मर उचाल्न थाल्नुभयो र मैले पनि जोडले भित्र बाहिर गराउन थालेँ त्यो बेलामा उहाँको मुख बाट उफ्…………………आ……………………आउच…………………………….. अलि सार्हो जस्ता शब्द निस्कदै थियो मलाइ १० मिनेटपछि भत्रैदेखि केही कुरा खस्न लागेको जस्तो भयो र मैले भित्रै भित्तामा पुग्ने गरी झड्का दिए उहाँलेनि मलाइ बेस्कन च्याप्नुभयो । र मेरो माल उहाँको पुतीभित्रै खस्यो यति हुन २ घण्टा लाग्यो र हामीले हतार हतार लुगा लगायौ र सानिमाले मलाइ म्वाइँ खानुभयो र मैलेपनि आज उहाँको बिहे भैकनपनि उहाँको २ वटा छोराछोरी भैसके र आजपनि हामी मौका मिलेपछि चिकी हाल्छौ ………………………

1 comment:

  1. kasto lado jasto katha lekheko machikni randi ko xoro muji khate lado kha

    ReplyDelete