Tuesday, September 27, 2011

रामेछापमा जाँदा.........................................


कुरा आजभन्दा ६ महिना अगाडीको हो । म माघको २७ गते रामेछाप गएको थिए, त्यहाँ मेरो मामाघर हो र मामाको छोरीको विहे थियो फाल्गुनको २९ गते । म त्यहाँ पुगेको भोलिपल्ट एउटा गाउँको मामाको छोरी शर्मिला भन्ने केटीसँग मेरो परिचय भयो । हेर्दा सार्है राम्रो जिउडाल भएकी मुसुक्क हास्दा मलाइ सार्है उकुसमुकुस भयो उसको दुधको पोका सार्है ठूला थियो दुइ हात लाग्थ्यो एउटा समात्नलाइ । म बिहेको शिलशिलामा गएको हुनाले मलाइ अरू कुरामा खासै ध्यान गएन । र मामाले मलाइ खाना (पुलाउ) बनाउन आग्रह गर्नुभयो कारण त्यस गाउँमा कसैलाइ पनि पुलाउ बनाउन आउँदैनथ्यो । मलाइ भोज तयार गर्न भ्याइ नभ्याइ थियो । खाना तयार गरिसकेपछि मलाइ अलि फुर्सद भयो र तिनै शर्मिलाको बुबाले मलाइ उहाँकोघरमा जानको लागि कर गर्नुभयो र मलाइ पनि शर्मिलासँग कुरा गर्न पाइने भएकाले म पनि जान तयार भएँ। उहासँग घरमा पुगेपछि मैले सोचेझै उही शर्मिला मलाइ स्वागत गर्नको लागि चिया पकाएर तयार भएर बसेकी रहीछन् । मामा र म सँगै बसेर चिया खाँदै गर्दा मामाको फोन आयो र मामाले मलाइ भान्जा चिया र खाजा खाइसकेर मात्र जानुहोला मेरो बाटोको मिटिङ्गमा जानुपर्नेभयो भनेर शर्मिलालाइ भान्जालाइ राम्रोसँग खाजा खुवाएर पठा है भन्नुभयो र उनले पनि भइहाल्छनि भनिन् । अनि मामा गएपछि घरमा म र शर्मिलामात्र थियोँ । शर्मिला खाजा बनाउन थालिन् र खाजा बनाएपछि उनले भनिन चोटामा गएर बस्नु म खाजा लिएर आउँछु फोटो हेर्दै खाजा खाउँला भनिन र म पनि हुन्छ भन्दै चोटातिर लागेँ र खाटमा गएर बसेँ । उ पनि पछि पछि खाजा भुटेको चिउरा र दहि लिएर आइ र दाइ खाजा भनेर थाल समाउन दिइ म चिउरा टोक्दै थिए उचाँही एल्बम लिएर म छेउमै आएर फोटो हेरों भनि र म फोटो हेर्न थाले । त्यहाँ उसको एउटा ब्रामात्र लगाएको फोटो रहेछ । म त्यो फोटो हेरेर लठ्ठ परेँ किनकि त्यो फोटोमा उसको छातीको चुच्चो प्रस्ट देखिन्थ्यो । मैले उसलाइ सोधेँ यो फोटो कहिले खिचेको उत्तर आयो तिजमा खिचेको मैले अनायासनै भन्न पुगेछु यो ड्रेसमा तिमि सार्है राम्री देखिदीरहीछौ भनेँ उनी भने लजाउँदै थिइन । त्यतिकैमा मेरो हातमा एउटा लाइटर पर्यो र त्यो लाइटरमा बत्ती रहेछ । मैले भित्तामा बत्ती बाँले त्यसमा त एउटा नाङ्गो केटीको फोटो पो रहेछ । मलाइ रमाइलो लाग्यो र मैले सोधेँ तिमिलाइ पनि यस्तै हिरोइन बन्न मन लागेर त्यस्तो फोटो खिचेको हो भनेर सोधेको उसले हो भनेर मुन्टो हल्लाइ । मसँग पनि बहिनीको बिहेको लगि भिडियो खिच्न लगेको मुभी क्यामरा थियो मसँग, मैले भने तिमी फेरी त्यस्तै गरी बसत म तिम्रो भिडियो लिन्छु भनेको उ लजाइ । मैले नलजाउ कोही पनि छैन भने उसले मानिन र भनि मलाइ लाज लाग्छ भनि । मैले भने तिमीलाइ भिडियोमा कस्तो राम्रो देखिन्छ आफैंले हेर्नुमिल्छ भनेर सानो भिडियो बनाएर प्ले गरेर देखाएँ। त्यसपछि अरूलाइ नभन्नुहैत भनेर भिडियो खिच्न मानी र भित्र कोठामा गइ र ब्रा र प्यान्टमात्र लगाएर आइ र मैले ५ मिनेटको भिडियो खिचे सारै राम्रो देखिइन भिडियोमा । भिडियो खिचिसकेपछि उसले भित्र गएर टि–सर्ट पनि लगाएर आइ र भन्न थालि म पनि भिडियो हेर्ने भनेर र त्यतिकैमा मैले उसलाइ भिडियो देखाउन थाले र उ मेरो पछाडी आएर बसेर क्यामेरा हेर्न थालि उ यसरी बसि कि उसको छाती मेरो टाउकोमा ठोक्काएर बसी र मलाइ कता कता बासना ले छुन थाल्यो र भने नानु तिमि अगाडी बसेर हेर भने उ एउटा दुधे बालकले झै हुन्छ भनि र खाटको मुनी मेरो भाइमा टाउकोले अडेस लागेर मुभी हेर्न थाली । मलाइ कता कता काउकुती लागिराको थियो र मैले उसको कपाल सुम्सुम्याउन थाले। मैले कपाल सुम्सुम्याउन थालेपछि उसले मलाइ हेरी मैले पनि उसको मुख हेरें उसको मुख रातो भएको रहेछ । सायद उसलाइ पनि आनन्द आएको हुनुपर्छ । उसको मुख रातो भएको देखेर मलाइ अलिकति हिम्मत आयो र हातलाइ उसको घाँटी सम्म पुर्याए । उसको कुनै प्रतिक्रिया आएन मलाइ अझै हिम्मत बढेर आयो र उसको छातीमा हात राखिदिएँ। उ जुरूक्क उठी मैले तानेर खाटमा सँगै बसाएँ र टि-सर्ट बाहिरबाटै मैले उसको दुध माड्न थालेँ । एकछिन त चलमलाउँदै थिइ एकछिनपछि उ चलमलाउन छोडी र मेरो काखमा घोप्टो परी त्यसपछि मैले हात लुगाभित्र छिराएर उसको कलिलो मुन्टा चलाउन थालेँ । त्यसपछि उ पनि सलबलाउन थाली र सिक्सिकाउन थाली त्यसपछि मैले उसलाइ खाटमा उत्तानो पारेर सुताएँ र उसको टि-सर्ट पुन खोलेँ अहिले त भित्र लुगा लगाउन जाँदा उसले पहिलानै ब्रा खोलेर टि-सर्ट मात्र लगाएकी रहीछ । उसको अनारको दाना जस्तो दुध देखेर म त पागल नै भएँ । मैले बिस्तार उसको दुधको मुन्टा टोकिदिए त्यसबेला उ बोली कति बेस्कन टोकेको अलि बीस्तार गर्नु न त्यसपछि उसको कलिलो ऒठ चुसेर आनन्द लिन थाले । उसले पनि ऒठ चुस्न थालेपछि त उसको दुध मैले झन माड्न थाले । उ आ...................... आ....................... उ....................स....................... गर्न थाली त्यसपछि मैले उसको योनिमा हात पुर्याएँ उफ् भर्खर पलाएका भुत्लाहरूको बिचमा हात पुर्याए उसको पनि छिपछिप हिलो भैसकेछ । त्यसपछि उसको पाइन्ट मैले खोलिदिए र उसले रातो प्यान्टी लाएकी रैछ । त्यो पनि फुकालीदिएँ अब म हेरेको हेर्यै भए म उफ् त्यो पुती भर्खर पुटुस्स उठेको पुती मलाइ पागल नै बनायो मैले उसको पुती करीब १० मिनेट चाटिदिएँ । उ आँखा चिम्लिएर आ...................... आ....................... उ....................स....................... गर्न थाली र भनी कति कुराएको अब त नकुराउ म कुर्न सक्दिन भनी र मेरो लाडो झिकेर खेलाउन थाली मलाइ पनि अचाक्ली भयो र उसको मुख नजिकै लगेर मेरो लाडो राखिदिएँ । उसले मज्जाले चुस्न थाली र मलाइ पुरा विश्वास भयो कि यो उसको पहिलो सेक्स अनुभव होइन भनेर मलाइ पनि सार्है आनन्द आयो र अब झर्लाजस्तो भयो मैले थाम्नै सकिन उसको मुखमै मेरो भाइले छादिदियो उसले मज्जाले चुसेर सफा बनाइदिइ र मैले उसलाइ आफ्नो माथी राखे र उसको पुती फेरी चाट्न थाले। उसले पनि मेरो लाडो चुस्न छोडिन र करिब ५ मिनेट पछि मेरो लाडो पुन जुर्मुरायो र फुल्न थाल्यो त्यसपछि मैले उसको पुती भित्र छिराउन प्रयाश गरेँ । उसको पहिला देखिनै पुती पानी बगेर चिप्लो भइराखेको थियो । मेरो लाडो ५ इन्च लामो भएपनि सार्है मोटो छ । त्यही भएर आधी मात्र छिर्यो उसलाइ सार्है पिडा भएछ क्यार अइया..............................ऒ.................उफ्....................................... गरी मैले त्यसपछि उसको दुधको मुन्टा फेरी चुस्न थाले एकछिन पछि उसैले मेरो कम्मरमा समातेर तानेर बाँकी पनि पुर्रै भित्र छिराइ र मैले बिस्तार भित्र – बाहिर गर्न थाले उ पनि आनन्द मानेर हल्लिन थाली । र १० मिनेट पछि म झर्न लागे र स्पिड बडाए र उसले भनि बाहिर फाल्नु है भनी र मैले हुन्छ भनेर उसको भुडी भरी झारिदिएँ । उसले पछि फेरी चुसेर मेरो लाडो सफा पारिदिइ । र उसलाइ अंगालो हालेर ५ मिनट जति सुतिरह्यों र उसलाइ चुम्बन गरेर मैले कपडा लगाए उसले पनि कपडा लगाइ र मैले सोधे तिमिले पहिला पनि तिमिले यस्तो गरेको थियो भनेर सोधें उसले एकचोटी गरेको थियो भनिन २ वर्ष पहिला काठमाडों जाँदा दाइको कोठाको पल्लोपट्टी बस्नेले गरेको थियो भनी । अब तपाइसँग भनी र मैले उसलाइ काठमाण्डो आउने निम्ता दिए र उ २ महिना पछि आउने भनेर छुट्टीयों हामी र उ आज ६ महिना पछि काठमाण्डो अएकी छ काठमाण्डोमा के भयो अर्को भागमा..........................................क्रमश. . .

No comments:

Post a Comment