Wednesday, September 21, 2011

मेरो सुहागरात


मैले करिब् १५ बर्षको उमेर बाट छोल्न सुरु गरेको हुँ । केटीको नांगो फोटो हेर्दै छोल्दै गर्थे । पछी राती राती घरमा लुकेर ब्लु फिल्म हेर्दै दिन थाले । म धेरै नबोल्ने खाल्को भएको ले चिक्न को लागि केटी पाउन असम्भव भएकोले हात ले नै काम चलाऊदै अाइ रहेको थिए । सत्ताइस बर्षमा मेरो बिहे हुँदा म भर्जिन भये पनि ब्लु फिल्म हेरेर कसरी चिक्नु पर्छ भन्ने बारेमा प्रसस्त ज्ञान हासिल गरिसकेको थिए । असाध्ये सेक्सी राम्री केटी पाएर मक्ख परे पनि अली अली नर्वस थिए । मेरो स्वास्नि त चिक्ने मामिला मा त म भन्दा पनि झनै अनादी रैचे । उस्ले त चिक्ने भनेको लाडो पुती म हालेर नचलाई कन राखे पछी केही छिन् पछी आँफै फुसी झर्छ भन्ने सोचे कि रैचे । बिहे को पहिलो रात गफ गरियो अरु केही गरिएन । किस सम्म नगरि पहिलो रात बिताइयो । पहिलो रात मेरो लाडो ठन्केर साह्रै दु:ख दिये पनि सहेर रात काटे । केही बर्ष बच्चा नपाउने सल्लाह भएको ले भोली पल्ट जिन्दगी मा पहिलो पल्ट नजिकै को मेडिकल मा कन्डम किने । आज राती चाँही नचिकी नछोड्ने भये । बेड मा सुते पछी बुडिको दुध माड्न थाले । उ इमोसन मा अाइ । पेन्टी सहित् सबै लुगा खोली उस्को टिसी र पुती हात ले खेलाई दिए। उस्को पुती बाट पानी झर्न थाल्यो। मेरो लाडो ठन्केर काठ जस्तो सारो भएको थियो। मैले लाडो मा कन्डम फिट गरेर उस्लाई उत्तानो पारेर पुती मा लाडो छिराउन खोजेको त दुख्यो भन्न थालि। तै पनि सहेर मेरो लाडो को धक्का सहन थालि। सुरु मा आधा लाडो मात्र छिराएर बिस्तारै भित्र बाहिर गर्न थाले । उस्लाई दुखाइ पनि मजा पनि हुन थालेछ । एकै छिन्मा झरी हाल्यो। त्यो पहिलो रात २ पटक चिकियो। मेरो लाडो को टुप्पो को छाला पहिलो पटक फर्केको ले हल्का पिडा भये पनि समग्र मा सुहाग रात को मज्जा लिए।

No comments:

Post a Comment